عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
در شب میلاد حضرت رضا(ع)
آیین رونمایی و جشن امضای رمان «به بلندای آن ردا» آخرین اثر سیدعلی شجاعی در سیزدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی و همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
عقیق:آیین رونمایی و جشن امضای رمان «به بلندای آن ردا» آخرین اثر سیدعلی شجاعی در سیزدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی و همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) برگزار می شود.
در این نشست که سه شنبه سوم شهریور برگزار می شود، رسول صدرعاملی(نویسنده و کارگردان سینما)، محمدرضا بایرامی(نویسنده)، احمددهقان (نویسنده)، محمدرضا زائری (نویسنده و کارشناس فرهنگی) و سیدعلی شجاعی (نویسنده رمان)، حضور می یابند.
فرهاد قائمیان، بازیگر سینما و تلویزیون خوانش بخش هایی از این رمان را برعهده دارد و حمید باباوند مجری و کارشناس سیزدهمین نشست باشگاه کتاب خواهد بود.
 « به بلندای آن ردا» به گفته نویسنده آن، رمانی است که در ساعت پایانی عمر غادیه، معشوقه و همسر مامون می‌گذرد؛ ساعتی که از فردای شهادت امام رضا(ع)  آغاز می شود. راوی رمان مامون است و در این یک ساعت، مامون ضمن گفت و گو توسط غادیه محاکمه می شود و به اقتضای هر جمله، فلاش بک‌هایی به تاریخ هجرت امام رضا(ع) از مدینه تا ورود به مرو و نیز ماجرای ولایت عهدی ایشان و بعد هم شهادت حضرت دارد. شجاعی این رمان را راوی، نقاط عطف این سه سال عمر شریف امام رضا(ع) می داند و معتقد است این اثر بیش از آن که تلاش برای وقایع نگاری داشته باشد به جنبه معرفتی و جایگاه والا و شگفت انگیز ولایی ایشان می‌پردازد.
نشست رونمایی و جشن امضای «به بلندای آن ردا» سه شنبه سوم شهریور ساعت 16:30 در سالن سپیده این فرهنگسرا برگزار می شود.
باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی پس از آیین رونمایی، امکان خرید این اثر با تخفیف 30 درصدی را فراهم می کند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 55408657  تماس بگیرند.  فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین