عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۰۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در راستاي تبادل نظر و استفاده از امكانات و فضاهاي فرهنگي حرم مطهر براي برگزاري برنامه ها و مراسمات فرهنگي با حجت الاسلام و المسلمين شيخ رائد الحيدري مسئول مركز امور ديني عتبه حسيني ديدار و گفت وگو كرد .
عقیق:در اين ديدار كه برخي از اعضاي بعثه مقام معظم رهبري نيز حضور داشتند ، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني با اشاره به اعزام كاروان هاي دانشجويي به عتبات عاليات ، خواستار تنظيم برنامه بازديد ويژه براي دانشجويان ايراني از عتبه شريف حسيني شد تا بتوانند از فرصت اندك حضورشان در شهر مقدس كربلا، از فضاي فرهنگي و معنوي آن بخوبي بهره بگيرند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در ادامه ، با اشاره به اهميت تكريم و تجليل از شهدا و خانواده آنان ، تاكيد كرد آيين تشييع شهدا بايد باشكوه و رزمنده پرور باشد و فرهنگ ايثار و شهادت نهادينه شود تا ملت عراق بتوانند با شور بيشتري در برابر دشمنان خود ايستادگي كنند.
حجت الاسلام و المسلمين رائد الحيدري نيز با ابراز خرسندي از ديدار نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق، به ارائه گزارشي از فعاليت مركز امور ديني عتبه حسيني پرداخت و اظهار داشت: اين مركز مسئوليت امور ديني و شناساندن معارف اهل بيت عليهم السلام در داخل و خارج از عراق است و در قالب چند واحد از جمله پاسخگوئي به سؤالات شرعي ، رسيدگي به مسائل اجتماعي خطبا و وعاظ منبري فعاليت مي نمايد .
وي افزود : هم‌اكنون بيش از500 مبلغ و مبلغه كه تعدادي از آنها نيز مسلط به زبا ن فارسي كامل هستند در مناطق مختلف زير نظر اين مركز مشغول كار مي باشند .
وي در پايان اين ديدار ، آمادگي كامل عتبه براي استقبال از دانشجويان زائر ايراني و بهره گيري از امكانات و فضاي معنوي و معرفتي حرم شريف حسيني اعلام كرد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین