عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
همزمان با دهه کرامت برنامه های ویژه ای در قالب فیلم، مستند و سریال از شبکه های مختلف سیما بر روی آنتن می رود.
عقیق:پورکریم، نماینده صدا و سیما در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت از تهیه و پخش ۶ سریال با موضوع دهه کرامت از شبکه های مختلف سیما خبر داد و گفت: «مسافر باران»، «کمی دورتر»، «زیارت»، «روز هشتم»، «هر شب تنهایی» و «آوای نقاره ها» از جمله سریال هایی است که در این ایام از شبکه های مختلف سیما پخش می شود.
وی بیان کرد: برنامه «نفس صبح» روز پنجشنبه ۲۹ مرداد به مناسبت سالروز بزگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از ساعت ۷ صبح با حضور آقای اوحدی به عنوان کارشناس مذهبی از حرم شاهچراغ و روز ولادت امام رضا (ع) پخش خواهد شد.
نماینده سازمان صدا و سیما در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت همچنین به برنامه های تولید شده  در مورد زندگی حضرت معصومه (س)، امام رضا (ع)، حضرت شاه چراغ (ع) از شبکه های مختلف سیما اشاره و تصریح کرد: از سوی شبکه افق سیما، مستندی در خصوص دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) تهیه شده است که در ایام پخش می شود. ضمن  اینکه در ایام دهه کرامت در برنامه های مختلف ارتباط مستقیمی با حرم حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و حضرت شاهچراغ(ع) برقرار می شود.
وی برنامه «امام مهربانی» را یکی از برنامه های زنده شبکه قرآن سیما همزمان با ایام ولادت امام رضا (ع) دانست و گفت: این برنامه در ۶  قسمت از روز ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور هرشب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه با دعوت از کارشناسان مطرح مذهبی که از صحن حرم پخش خواهد شد به بیان فضائل آن امام بزرگوار می‌پردازد.
پورکریم «عصرخانواده»، «زنده باد زندگی»، فیلم سینمایی «نامه‌ای به او» و «پای پیاده»، سه اثر مستند با موضوع زیارت امام رضا(ع) و پخش میان برنامه‌های جذاب، کلیپ و موسیقی تصویری در ایام دهه کرامت در فواصل برنامه‌ها و نیز برنامه‌های «قطعه ای از بهشت»، «مثل باران» و «بی‌تاب» از تولیدات شبکه سه سیما را بخش دیگری از برنامه های صدا و سیما در ایام دهه کرامت نام برد.
نماینده صدا و سیما در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت همچنین مستندهای «یادخراسان»، «ضامن حیات»، «سیاق»، «ایران مشهد» و «حکایت گونه ای که تر شد» را از برنامه‌های شبکه چهارسیما برای دهه کرامت ذکر کرد و گفت: برنامه‌های «تانیایش»، «انسان ۲۵۰ ساله»، «بانوی کرامت» و «بانوی آفتاب»، «افق هشتم»، «عطر عاشقی» و مولودی‌خوانی هم از شبکه پنجم سیما  در نظر گرفته شده است.


منبع:مهر
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین