عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي مراسم بزرگداشتي در بعثه مقام معظم رهبري در كربلا معلي برگزار و از مديران و عوامل آزاده در نمايندگي سازمان حج و زيارت و ستاد عمليات شمسا در كشورعراق تجليل و تقديربه عمل آمد.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمين نجف نجفي روحاني ضمن تبريك اين روز بزرگ ، آزادگان را انسان هاي با اخلاص و اسوه استقامت ، فداكاري و ولايت مداري خواند و افزود : آنچه در مورد صفات كمال عالمان ديني بيان كرده اند آزادگان آن را در عمل محقق ساختند .
در اين مراسم آزاده سرافراز مصطفي قاسمي نماينده سازمان حج و زيارت در عراق با بيان خاطراتي از دوران اسارت در زندان هاي بعثي ها اظهار داشت : اسرا با تحمل بدترين شكنجه ها تسليم دشمن نشده و بر سر اعتقادات خود استوار بودند .
وي در ادامه سخنان خود افزود : در سخت ترين شرايط زندگي انساني در اسارت ، اسرا جلوه هاي زيبايي از عرفان و اخلاص ، ايثار و فداكاري ، خود گذشتگي ، صميمت و همدلي از خود بروز دادند به طوري اكثر ماموران بعثي كه در قساوت و سنگدلي شهره بودند تحت تاثير قرار گرفتند .
در ادامه اين مراسم محرم آهنگران از ديگر آزادگان سرافراز كشورمان به بيان خاطراتي شيرين و جذاب را از دوران اسارت پرداخت كه مورد استقبال حاضرين قرار گرفت .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین