عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
معاون حج مركز پزشكي حج و زيارت هلال‌احمر عنوان کرد:
معاون حج مركز پزشكي حج و زيارت هلال‌احمر با اشاره به ابلاغيه سازمان غذا و داروي كشور عربستان، گفت: لازم است بيماراني كه نياز به دارو در سفر حج دارند، براي داروي خود نسخه پزشك را همراه داشته باشند.
عقیق:پيرحسين كوليوند،معاون حج مركز پزشكي حج و زيارت هلال‌احمر به ابلاغيه سازمان غذا و داروي كشور عربستان اشاره كرد و گفت: مطابق اين ابلاغيه زائران بيمار بايد براي داروي خود نسخه داشته باشند.
وي گفت: بنابراين لازم است بيماراني كه قصد حمل دارو دارند از پزشك خود نسخه‌اي تهيه كنند كه در آن نوع بيماري، نوع دارو و مقدار آن مشخص شده باشد.
معاون حج مركز پزشكي حج و زيارت هلال‌احمر با بيان اينكه ترجيحاً اين نسخه بايد به زبان انگليسي باشد، گفت: نكته بعدي كه لازم است زائران به آن توجه كنند رعايت بهداشت فردي است تا از ابتلا به بيماري‌هاي مختلف پيشگيري شود.
كوليوند به جلسه امروز خود با سرگروه‌هاي پزشكي مجموعه حج عمره، اشاره كرد و گفت: در اين جلسه آخرين كارها و نحوه عمليات مرور و هماهنگي‌ها انجام شد تا بتوانيم خدمات درماني باكيفيت‌تري ارائه كنيم همچنين نحوه استفاده از ID نيز در حج امسال مورد بحث قرار گرفت.
وي به بيماران و حجاج اطمينان داد كه پزشكان و متخصصان جمعيت هلال‌احمر در همه ايام حج در كنار اين افراد حضور دارند و بيماران نبايد هيچ نگراني داشته باشند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین