عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۸۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
در حالي كه يكي از مسوولان امنيتي عراق از كشف يك خودروي بمب‌گذاري شده در كربلا خبر داد، تمامي خطوط امدادرساني داعش در شهر رمادي قطع شده است.
عقیق:به نقل از پايگاه خبري المسله عراق، نيروهاي عراقي در شهرستان عين التمر در استان كربلا يك خودروي بمب‌گذاري شده را در ورودي المشكات بدون هيچ تلفاتي شناسايي و كشف كردند.
عيد الكربولي، سخنگوي شوراي استانداري الانبار اعلام كرد كه نيروهاي امنيتي عراق توانستند تمامي خطوط ارتباطي و امدادرساني داعش در شهر رمادي را مسدود و اكنون نيز تلاش مي‌كنند تمامي راه‌هاي ارتباطي آنان را قطع كنند.
الكربولي با اشاره به اينكه برخي اعضاي داعش با تراشيدن ريش‌هايشان قصد فرار داشتند و اعضاي قديمي داعش هنگامي كه خود را در محاصره نيروهاي ما ديدند، چهار تن از اعضاي خود را اعدام كردند، گفت: پيشروي كند نيروهاي امنيتي عمدي و در چارچوب طرح از پيش برنامه‌ريزي شده آنان براي فرسايش داعش است.
وي در ادامه از آزادي جزيره الخالديه كه عمليات آزادسازي آن از يكشنبه آغاز شده است ظرف چند روز آينده خبر داد.
شوراي شهر الخالديه در استان الانبار روز يكشنبه از آغاز عمليات نظامي گسترده براي آزادي اين شهر از تصرف داعش خبر داد و اعلام كرد كه نيروي هوايي عراق تعدادي از پايگاه‌هاي داعش در جزيره را بمباران كرده است.
در همين راستا يك منبع امنيتي اعلام كرد كه جسد مردي كه با تيراندازي كشته شده بود در منطقه عرب جبور، در اطراف بغداد كشف شده است.
از سوي ديگر، يكي از اعضاي گروه داوطلبان مردمي هنگامي كه با يك خودروي غيرنظامي در حال عبور از منطقه‌اي در اطراف بغداد بود با شليك افراد مسلح كشته شد.
فيصل كاظم العبادي، رئيس پليس استان بصره نيز با اعلام كشته شدن دو جوان در منطقه خمس ميل در اثر تيراندازي افراد مسلح در يك درگيري طايفه‌اي، تاكيد كرد: كميته حقيقت‌ياب براي پيگيري موضوع و بازجويي افراد خاطي تشكيل شده است.
العبادي افزود: خانواده دو جوان كشته شده، اطلاعاتي از هويت قاتلان به مركز ارائه كرده‌اند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین