عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
برگزارکنندگان دوره‌های مهدوی می‌توانند برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مرتبط با مهدویت خود را در پورتال جامع بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ثبت کنند تا از مزایای ارزشیابی علمی برخوردار شوند.
عقیق:مسعود دریس معاونت اجرایی و پشتیبانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اعلام این خبر گفت: نماینده قانونی مجموعه‌های مهدوی کشور می‌توانند برای ثبت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مرتبط با مهدویت می‌توانند با مراجعه به پورتال جامع مهدویت به نشانی Mahdaviat.ir و تکمیل کاربرگ مربوطه از طریق صفحه شخصی خود اقدام کنند.
وی افزود: ثبت درخواست برگزاری یک برنامه آموزشی یا فرهنگی به برگزارکنندگان امکان می‌دهد تا از هماهنگی و اعزام اساتید و کارشناسان مورد تأیید و بهره‌مندی از مزایای ارزشیابی علمی و صدور گواهی‌نامه آموزشی برای شرکت‌کنندگان برخوردار شوند.
دریس ابراز داشت: ضمناً چنانچه افرادی به عنوان شرکت‌کننده در یک برنامه آموزشی به صورت حضوری شرکت داشته و متقاضی شرکت در آزمون و صدور گواهینامه باشند، می‌توانند از کاربرگ صدور گواهینامه آموزشی مهدویت استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، شیوه‌‌نامه‌ برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مهدویت در پورتال جامع مهدویت قرار گرفته‌است که شامل فرآیندهای اجرایی، مالی و فرآیند ارزشیابی است.



منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین