عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران گفت: در طول سال نخبگان و فعالان حوزه رسانه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران حضور می یابند.
عقیق: حجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی‌زاده با اشاره به تاکید ویژه تولیت مسجد مقدس جمکران در ارتباط با تعامل سازنده با اصحاب رسانه گفت: برنامه ای طراحی شده است که در طول سال نخبگان و فعالان حوزه رسانه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران حضور  یابند.
وی افزود: در این برنامه از چهره های سرشناس حوزه اجرا، بازیگری، کارگردانی و تهیه کنندگی دعوت می‌شود تا در تورهای زیارتی یک روزه که برای آنها پیش بینی شده شرکت کنند.
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران با اشاره به فهرست برنامه تور زیارتی ویژه هنرمندان و مشاهیر رسانه اظهار کرد: هنرمندان در ابتدا زیارت از حرم مطهر حضرت معصومه(ع) و بازدید از موزه آستانه مقدسه را خواهند داشت، سپس به سوی مسجد مقدس جمکران حرکت کرده و در برنامه های مسجد شرکت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه از هنرمندان و فعالان رسانه‌ای حوزه‌های کودک، نوجوان و خانواده به تناوب در طول سال دعوت خواهد شد، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این تور زیارتی آشنایی و حضور نخبگان حوزه رسانه و صداو سیما با مسجد مقدس جمکران و ظرفیت های این پایگاه عظیم است.
حجت الاسلام هاشمی زاده گفت: بعد از حضور این افراد در مسجد مقدس جمکران سال آینده قبل از نیمه شعبان گردهمایی سراسری برگزار و طی آن از افرای که در مسجد حضور یافته و فعالیت هایی داشته اند تجلیل خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: در همین راستا تعاملات خوبی با حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) و هماهنگی هایی با معاونت صدا، مدیر شبکه سه سیما، معاونت اجرایی، مدیر پشتیبانی و خدمات، انتظامات و مدیریت آموزش مسجد مقدس جمکران داشته ایم.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین