عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۷۹۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
هم زمان با میلاد حضرت معصومه(س)
پاسداشت شهادت هادی باغبانی مستند سازی که در جوار عقیله بنی هاشم(س) به دست تروریست های تکفیدری به شهادت رسید شب گذشته با حضور حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

عقیق:پاسداشت شهادت هادی باغبانی مستند سازی که در جوار عقیله بنی هاشم(س) به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید شب گذشته با حضور حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، رسایی و نبویان نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صابر خراسانی شاعر، خانواده این شهید عزیز و جمعی از دوستان وی در مسجد امام رضا(ع) حکیمیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام صدیقی دقایقی به سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: شهدای اسلام همگی مظلومانه خونشان ریخته می شود اما شهدای مدافع حرم مظلومیتی مضاعف دارند چرا که بیرون از وطن خود به شهادت می رسند.

امام جمعه موقت تهران افزود: امروز مرزهای اسلام به ایران منتهی نمی شود و هر کجا صدای مظلومیت مسلمانی شنیده شود مرز ماست. همانطور که امام حسین(ع) برای نگهداری از دین جد خود از وطنش هجرت کرد.

وی ادامه داد جوانان مسلمان در لبنان و سوریه با دشمنان می جنگند و مرز اسلامی تا این کشورها گسترده شده است.

حجت الاسلام کاظم صدیقی اظهار داشت: جوانان مسلمان برای حفظ اسلام به جهاد برخواستند و بحث مبارزه امروز یک مرز جهانی است.

در ادامه این مراسم از دختر شهید باغبانی به مناسبت گرامی داشت روز دختر تقدیر شد و صابر خراسانی دقایقی به خواند اشعار آیینی پرداخت.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین