عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
نماینده آستان مقدسه حضرت معصومه(س) درشورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت از اعزام«سفیران کریمه» به ۵ کشور برون مرزی خبر داد و گفت: همزمان با این ایام بیش از ۵۰ عنوان برنامه و ۵۰۰ فعالیت از سوی آستان مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار می شود .
عقیق: به نقل از ستاد خبری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، حجت الاسلام  سید محمد صادقی، نماینده آستان مقدسه حضرت معصومه (س) در این شورا از «اعزام سفیران کریمه» به  کشورهای برون مرزی همزمان با دهه کرامت خبر داد و  گفت: کاروان «سفیران کریمه» به کشورهای پاکستان، هندوستان، عراق، آذربایجان و تاجیکستان اعزام می شوند.

وی بیان کرد:  این کاروان در داخل کشور هم به 8 استان کشور از جمله اصفهان، ساوه، تهران، زنجان، گیلان، هرمزگان و کردستان اعزام می شوند و در شهرستان های آنها برنامه های مختلفی اجرا می کنند.

رییس کمیته محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، از رونمایی کتاب «درآستان کرامت 2» در راستای ارائه محتوای برنامه های فرهنگی در آستانه دهه کرامت 94 خبر داد و افزود: تولید محتوا برای دستگاه ها بری ایام دهه کرامت در قالب های مختلف در این کتاب ارایه شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در آستان حضرت معصومه (س) به منظور با شکوه تر برگزار شد ن جشن های این ایام، از برگزاری 50 نوع برنامه ،با بیش از 500 نوع فعالیت در این ایام  خبر داد.

حجت الاسلام صادقی همچنین از آغاز «جشنواره فاطمی» همزمان با ایام دهه کرامت  با هدف پرداختن به شخصیت های حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) در بخش ها و موضوعات مختلف همچون نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، فرهنگ زیارت و دفاع از ولایت در سیره حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت معصومه(س) با دو رویکرد عمومی و تخصصی خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل آستان مقدسه حضرت معصومه(س) خاطر نشان کرد: رایزنی با شبکه های مختلف صدا و سیما صورت گرفته است که در فواصل مختلف، برنامه های دهه کرامت از شبکه های مختلف پخش شود و کلیپ، فیلم های کوتاه و مستند با زبان های مختلف از شبکه های مختلف صدا و سیما بر روی  آنتن رود.

وی برگزاری ویژه برنامه های مرتبط با امام رضا(ع)، احمد بن موسی(ع)، روز بزرگداشت امامزادگان، سرکشی به بیمارستان ها و زندان ها در شهر مقدس قم و شهرستان های تابعه را از دیگر برنامه های مرتبط با این ایام نام برد.

نماینده آستان مقدسه حضرت معصومه(س) در شورای هماهنگی جشن های بزرگداشت دهه کرامت، برگزاری آیین خطبه خوانی با همکاری دستگاهها و نهادها در ایام دهه کرامت، غبارروبی حرم حضرت معصومه(س)، مدیحه سرایی، سخنرانی، برگزاری ویژه برنامه روز دختران،حضور هنرمندان خوشنویس با هدف خوشنویسی اسماء اهل بیت (ع) و حضرت معصومه (س) و تقدیم به زائران حضرت معصومه (س) را بخش دیگری از برنامه های پیش بینی شده برای ایام دهه کرامت نام برد.

 

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین