عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
با حضور گسترده مردم، مسئولان، خانواده شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی یک شهید غواص در بوشهر تشییع و در تیپ پیاده امام صادق(ع) به خاک سپرده شد
عقیق: با حضور خیل مشتاقان و شیفتگان اهل بیت(ع)، نماینده ولی فقیه و استاندار بوشهر، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور بوشهر صبح امروز شهید دست بسته کربلای 4 در بوشهر تشییع و در تیپ پیاده امام صادق(ع) به خاک سپرده شد.
 
مردم شهید‌پرور بوشهر در آیین تشییع این شهید گمنام به عزاداری پرداختند و بر سر و سینه زدند و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا به نمایش گذاشتند.
 
‌مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی ‌با سردادن ندای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده، از رشادت و جانفشانی این شهید هشت سال دفاع مقدس که جانانه در راه دفاع از میهن با نثار جان خود باعث عزت و سربلندی این کشور شد، قدردانی کردند.
 
در این آیین پس از مراسمات ویژه پیکر مطهر شهید در محل تیپ پیاده امام صادق(ع) به خاک سپرده شد. تیپ پیاده امام صادق(ع) حد فاصل بوشهر برازجان واقع شده است.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین