عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
در حقيقت، نخستين خانه‌اى كه براى [عبادت‌] مردم، نهاده شده، همان است كه در مكه است و مبارك، و براى جهانيان [مايه‌] هدايت است. در آن، نشانه‌هايى روشن است [از جمله‌] مقام ابراهيم است؛ و هر كه در آن درآيد در امان است؛ و براى خدا، حج آن خانه، بر عهده مردم است؛ [البته بر] كسى كه بتواند به سوى آن راه يابد. و هر كه كفر ورزد، يقيناً خداوند از جهانيان بى‌نياز است
عقیق: وبلاگ «كاروان حج 19086» از شهريورماه سال 1392 فعاليت خود را آغاز كرده است. موضوعات اين وبلاگ شامل؛ اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، اطلاع رساني به اعضا و زائرين كاروان، مطالب مذهبي و مناسبتي و گزارش تصويري مي‌شود.
در يادداشتي با عنوان «12 فرمان خدا به پيامبر (ص) در شب معراج، الگويي براي زائرين» مي‌خوانيم:«تواي زائر محترم معراج شما در آيه ذيل آمده پس تلاش كن تا به فرمانهاي خدا قبل از تشرف عمل ومصداق يك حاجي ناجي شوي. إِنَّ أَوَّلَ بَيْتٍ وُضِعَ لِلنَّاسِ لَلَّذِي بِبَكَّةَ مُبَارَ‌كًا وَهُدًى لِّلْعَالَمِينَ ﴿٩٦﴾ فِيهِ آيَاتٌ بَيِّنَاتٌ مَّقَامُ إِبْرَ‌اهِيمَ ۖ وَمَن دَخَلَهُ كَانَ آمِنًا ۗ وَلِلَّـهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَيْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَيْهِ سَبِيلًا ۚ وَمَن كَفَرَ‌ فَإِنَّ اللَّـهَ غَنِيٌّ عَنِ الْعَالَمِينَ ﴿٩٧﴾ (آل عمران) در حقيقت، نخستين خانه‌اى كه براى [عبادت‌] مردم، نهاده شده، همان است كه در مكه است و مبارك، و براى جهانيان [مايه‌] هدايت است. در آن، نشانه‌هايى روشن است [از جمله‌] مقام ابراهيم است؛ و هر كه در آن درآيد در امان است؛ و براى خدا، حج آن خانه، بر عهده مردم است؛ [البته بر] كسى كه بتواند به سوى آن راه يابد. و هر كه كفر ورزد، يقيناً خداوند از جهانيان بى‌نياز است.»
قالب اين وبلاگ به تصويري از خانه كعبه مزين شده است. مخاطبين وبلاگ از نوار بالايي موجود در وبلاگ مي‌توانند ايميل و بخش تماس با من را ببينند و با مدير وبلاگ در ارتباط باشند. در سمت راست وبلاگ لينك دوستان و لينك‌هاي مفيد قرار گرفته است. در سمت چپ وبلاگ علاوه بر آرشيو ماهانه، آخرين مطالب و لينك‌هاي مفيد، امكانات وبلاگ نيز قرار گرفته است. امكانات اين وبلاگ شامل؛ ذكر روز، جستجو، ساعت، اوقات شرعي و تاريخ روزانه مي‌شود.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://hajkarevan19086.mihanblog.com/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌تواننداينجارا كليك كنند.

براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيزاينجارا كليك كنيد.



منبع:حج

211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین