عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
روايتگري، روشي نو در بيان مفاهيم ناب اهل بيت عليهم السلام با تأكيد ويژه بر عاشوراي حسيني و اتصال آن با عاشوراي خميني در راستاي آماده سازي جامعه براي درك جامعه مهدوي است.
عقیق:روايتگري، روشي نو در بيان مفاهيم ناب اهل بيت عليهم السلام با تأكيد ويژه بر عاشوراي حسيني و اتصال آن با عاشوراي خميني در راستاي آماده سازي جامعه براي درك جامعه مهدوي است.
اين برنامه هر روز از ساعت 16:30 عصر در خيمه‌گاه حسيني در كربلاي معلي از سوي بعثه مقام معظم رهبري برگزار مي‌شود كه راوي در اين برنامه وقايع كربلا را به صورت تصويري براي زائران بيان مي‌كند.
اعتقاد راويان اين عرصه بر آن است كه روايت گري خوب سه ويژگي مي خواهد؛ اول آن كه تأثيرگزار در بينش مخاطب باشد به اين معنا كه مؤثر در رفع و دفع باورهاي غلط و تثبيت باورهاي مثبت وي باشد.
در مرتبه بعد تأثيرگزار در احساسات و عواطف افراد باشد تا بتواند احساسات مثبت او را تحريك و تهييج كند به اين معنا كه محبت به خوب ها و خوبي ها را در فرد پديد آورد و نيز مايه كنترل احساسات غلط در وي بشود تا تنفر از بدها و بدي ها در دل و جان او رسوخ كند و در مرتبه پاياني يك روايتگري خوب بايد تأثيرگزار در منش و رفتار مخاطب باشد تا آن كه نتيجه عملي براي ترك كار ناپسند و انجام كارهاي پسنديده را براي وي به ارمغان آورد.
روايتگري تفاوتهاي متعددي با سخنراني‌هاي معمول دارد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد جمال رحمتی مقدم
|
ROMANIA
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
سلام. کل برنامه روایتگری رو میخوام برام ارسال کنید.
محمد جمال رحمتی مقدم
|
ROMANIA
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
سلام. کل برنامه روایتگری رو میخوام برام ارسال کنید.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین