عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
برگزار می شود؛
اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم در نظر دارد در ايام ولادت با سعادت نگين انگشتري شهر مقدس قم، كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س)، اولين نمايشگاه تخصصي عكس تئاتر در استان قم را با موضوع كريمه اهل بيت(س) و با عنوان «شايد براي هميشه» در قم برپا كند.
عقیق:به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم، حسين محمودي در گفت و گويي با اعلام اين خبر اظهار داشت: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم در نظر دارد در ايام ولادت با سعادت نگين انگشتري شهر مقدس قم، كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س)، اولين نمايشگاه تخصصي عكس تئاتر در استان قم را با موضوع كريمه اهل بيت(س) و با عنوان «شايد براي هميشه» در قم برپا كند.
وي با بيان اينكه آثار اين نمايشگاه با 35 تابلو، توسط عاطفه وفايي از نمايش «شايد براي هميشه» عكاسي شده است، افزود: اين نمايش به نويسندگي و كارگرداني مهدي مهدوي راد با موضوع حضرت فاطمه معصومه(س) چندي پيش در قم به روي صحنه رفت.
مدير روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم با تاكيد بر اينكه در اين نمايش، گوشه اي از كرامات حضرت معصومه (س) به تصوير كشيده شده است، ادامه داد: در نمايش«شايد براي هميشه» قصه يك متخصص قمي از لندن (انگليس) روايت مي شود كه به قصد شفاي فرزندش به شهر مقدس قم سفر كرده است.
محمودي با اشاره به افتتاح نمايشگاه تخصصي عكس تئاتر «شايد براي هميشه» در شب ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز داشت: اين نمايشگاه در روز شنبه 24 مردادماه با حضور مسئولان و چهره هاي شاخص هنري در نگارخانه شهيد آويني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم واقع در بلوار جمهوري اسلامي، نبش كوچه 28 افتتاح و تا روز پنجشنبه 29 مرداد هر روز از ساعت 9 تا 13 و همچنين 17 تا 20 ميزبان علاقمندان خواهد بود.
وي در پايان تصريح كرد: هنرمندان، فعالان و صاحبان آثار هنري كه علاقمند به استفاده از نگارخانه شهيد آويني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم براي نمايش آثار خود هستند مي توانند در ساعت اداري با شماره تلفن هاي 32114270 و 09125945561 تماس بگيرند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین