عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
به زبان عربی و انگلیسی
رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) از انتشار مجموعه دل نوشته‌های زائران فرزند بلافصل امیرمؤمنان به دو زبان انگلیسی و عربی در پایگاه اطلاع‌رسانی این آستان خبر داد.
عقیق: "یدالله افروز" رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) اظهار داشت: تا کنون بیش از 120 دل نوشته به پایگاه اطلاع‌رسانی آستان هلال ارسال شده است که با انتخاب کاربران از برترین دل نوشته‌های هر ماه تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به آمار بازدید این پایگاه ادامه داد: تاکنون بیش از 6 میلیون و 500 هزار نفر از این پایگاه دیدن کرده‌اند که بیش از نیمی از کاربران این پایگاه از کشورهای حوزه خلیج فارس هستند.

رئیس هیئت امنای آستان هلال بن علی(ع) افزود: با توجه به سهولت دسترسی کاربران دیگر کشورها، دل نوشته‌های این پایگاه به دو زبان انگلیسی و عربی ترجمه و در این پایگاه درج می‌شود.

افروز تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند احساسات خود را در قالب پیام‌های شخصی، دل نوشته، کلام عاشقانه و متن‌های ادبی نسبت به حضرت محمد هلال(ع)، با درج در بخش ثبت دل نوشته برای پایگاه اطلاع رسانی هلال(ع) ارسال کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه اطلاع‌‌رسانی آستان هلال بن علی(ع) فعالیت خود را از سال 86 در فضای مجازی آغاز کرده متذکر شد: این پایگاه تا کنون با ثبت بیش از 6 میلیون و پانصد هزار نفر بازدیدکننده به عنوان پرمخاطب‌ترین پایگاه در حوزه بقاع متبرکه در کشور معرفی شده است.

آستان هلال بن علی(ع) به عنوان مضجع فرزند بلافصل مولای متقیان(ع) در شهرستان آران و بیدگل در شمالی‌ترین نقطه اصفهان واقع شده است.


منبع: ابنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین