عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
به مناسبت فرارسیدن 25 شوال، سالگرد شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام)؛ روضه نیوز پرونده ویژه ای با عنوان «ایام شهادت امام صادق چه کتابی بخوانیم؟» را منتشر کرد.
عقیق:به مناسبت فرارسیدن 25 شوال، سالگرد شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) روضه نیوز در پرونده ویژه ای با عنوان «ایام شهادت امام صادق چه کتابی بخوانیم؟» شش عنوان ازبهترین کتاب‌های بازار نشر با موضوع زندگی و سیره امام جعفر صادق (ع) را معرفی می کند.

 

پندهای امام صادق علیه السلام به ره جویان صادق
 
مشخصات کتاب:
عنوان و نام پدیدآور: پندهای امام صادق (ره ) به ره جویان صادق / محمدتقی مصباح یزدی، 1313، تحقیق و نگارش محمدمهدی نادری قمی.
 
مشخصات نشر: قم : موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره )، مرکز انتشارات ‫، 1389. 
 
شابک: ‫40000 ریال ‫ 978-964-411-334-5:
 
 
آشنایی با دوست(معرفی کتاب):
 
 
این کتاب دوست داشتنی با بیانی ساده اما کلامی پر محتوا برای سالکان راه رسیدن بخدا بسیار توصیه می شود.محور اصلى بیست و هشت درس این کتاب، شرح و توضیح مبسوط حدیثى گرانبها از امام صادق(علیه السلام)، خطاب به عبدالله بن جندب است. آن حضرت در این حدیث به بسیارى از مباحث و موضوعات اخلاقى اشاره فرموده اند. هر یک از مطالب این کتاب گنجى گران قدر، توشه اى تمام ناشدنى، و پرتوی درخشان براى ره جویان صادق است.
 
موضوعاتی چون دوستان واقعی اهل بیت(علیهم السلام) با اشاره به ویژگی های آنان، شرح چگونگی نگاه مؤمن به دنیا، نشانه های ایمان واقعی و علامت های مؤمن حقیقی، توضیح ثمرات استقامت در دین، بیان مفهوم خوف و رجا، اشاره به دام های شیطان، شرح نماز مقبول و راه های رسیدن به جوار الهی و نیز توضیح و بیان نشانه های شیعه واقعی از منظر امام صادق(ع) از جمله مباحثی است که در این کتاب به آن ها اشاره شده است.
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین