عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
محمد فراهانی گفت: ثبت سند عترت در شورای عالی انقلاب فرهنگی سبب بالا رفتن جایگاه کانونهای ارزشی در عرصه سیاست‌گذاری کشور می‌شود.
عقیق:محمد فراهانی رییس سازمان بسیج مداحان کشور در گفتگویی با بیان اینکه هئیت‌ها باید در زمینه حفظ وحدت کلمه تلاش کنند اظهار داشت: صحبتهای مذهبی باید برای حفظ ایمان، اسلامی انقلاب و ارزش‌های آن تلاش کنند و در برابر حیله و مکر دشمنان قسم خورده شیعه و انقلاب نقشی مناسب را ایفا کنند.

وی بیان کرد: بحث حضور مردم در صحنه و هوشیاری در مسائل مختلف از وظایف اصلی هیئت‌ها است چرا که این مساله با عملکرد صحیح می‌تواند نقش سیاسی هیئت ها را سیاست در جامعه پررنگ‌تر کند.

فراهانی با بیان اینکه در حال حاضر ما پیگیر تهیه و ثبت سند عترت در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم، افزود: ثبت این اسناد زمانی رخ می‌دهد که ممیزی در زمینه سیاست‌گذاری کلان، نظر تشکل‌های بزرگ مذهبی را دخیل کرده تا این کانون مذهبی بتواند نقش خود را به عنوان یک نهاد ارزشی در جامعه ایفا کنند.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور ادامه داد: برکات و ثمرات هیات در جامعه ارزشمند است و در حقیقت مانند گوهری درخشان بوده که با کوچکترین حرکتی نامناسب بزرگ جلوه می‌کند و برای اینکه ما شاهد این مسائل جزئی نباشیم، باید همواره نسبت به توجیه کامل عناصر برگزار کننده هیئت‌ها اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: برای از بین بردن مسائل جزئی باید مداحان، مدیران و برگزار کننده هیئت‌ها با استدلال نسبت به وظیفه کاری‌شان توجه کرد تا ما شاهد کوچکترین حرکت نامناسب در این مجالس نورانی نباشیم.

فراهانی در پایان یادآور شد: از برنامه‌های این سازمان ثبت توانمندیهای مداحان اهل بیت با ذکر جزئیات تحصیلات مشاغل و سابقه فعالیت‌ آنها در مجموعه این سازمان است تا ما بتوانیم بهتر از گذشته در خدمت این قشر باشیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین