عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۳۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
جانشين فرماندهي عمليات كربلا با حضور در دفتر نماينده سازمان حج و زيارت در عراق از نظم و انضباط زائران ايراني در ورود به مناطق حفاظت شده كربلاي معلي، صيميمانه قدرداني كرد.
عقیق:سرهنگ عقيد كريم، جانشين فرماندهي عمليات كربلا، با حضور در دفتر مصطفي قاسمي، مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در كشور عراق، مراتب تشكر خود را از احترام زائران ايراني نسبت به قوانين امنيتي و حفاظتي كشورش در ورود به مناطق حفاظت شده كربلا اعلام كرد.
وي به طور معمول براي ديدار و هماهنگي به منظور حفاظت بيش‌تر از زائران، جلسات فراواني با مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق دارد.
نماينده سازمان حج و زيارت در عراق نيز ضمن تشكر از اين مسئول امنيتي عراق از اين كه همكاران او نسبت به زائران ايراني با احترام بسيار زيادي برخورد مي‌كنند، قدرداني كرد.
قاسمي خاطرنشان كرد: مردم شريف ايران در سراسر دنيا به قوانين داخلي هر كشور احترام مي‌گذارند و زائران كشورمان مي‌دانند كه در كشوري مانند عراق كه درگير توطئه‌ جريان‌هاي تكفيري است، بايد با دقت و انضباط بالا در ايستگاه‌هاي بازرسي با نيروهاي امنيتي و مأموران سيطره‌هاي عراق همكاري كنند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین