عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور گفت: از آنجا که در این طرح به حذف تعطیلی تاسوعا تاکید دارد، در مجلس رای نخواهد آورد و نمایندگان با آن مخالفت خواهند کرد.
عقیق: علیرضا منادی با اشاره به اعلام وصول طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور در جلسه علنی روز چهارشنبه نهم اسفند مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این طرح چند روز از تعطیلات رسمی کشور کاسته می شود که یکی از این روزها 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت و یکی دیگر هم تاسوعای حسینی است.

نماینده تبربز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار بولتن نیوز، افزود: برای ما شیعیان تاسوعا مثل عاشورا است و قطعا نمایندگان مجلس با حذف تعطیلی تاسوعا مخالفت خواهند کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: البته در این طرح پیشنهاد شده که روز 12 فروردین بعنوان روز جمهوری اسلامی، روز 15 خرداد بعنوان سالروز قیام حضرت امام خمینی (ره) و یک روز از چهار روز تعطیلی عید نوروز از تعطیلات رسمی کشور حذف شود.
منادی افزود:همچنین پبشنهاد شده که در روز شهادت امام رضا(ع) فقط در مشهد، روز شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت امام صادق(ع) فقط در قم تعطیل و بقیه نقاط کشور باز باشد.
وی گفت: به نظرم این طرح در مجلس رای نخواهد آورد و به تصویب مجلس نمی رسد.

منبع:598
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
0
0
به آقایان بفرماییدبه جای تعطیلی روزتاسوعاروزهای 12فروردین که مشابه آن روز در 22بهمن وجود دارد و به نوعی جشن ملی نیز محسوب میشود و همچنین اگر مرد هستیدروز13فروردین که متعلق به زرتشتیان و خرافه پرستان می باشد را تعطیل کنید
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
0
0
نمایندگان دیندار مجلس باید اعتبارنامه طراحان این طرح را باطل کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
0
0
اف بر نمایندگانی که با تابلوی اصولگرایی رفتن و تیشه به ریشه اصول میزنن
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین