عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۲۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
اين وبلاگ با قالبي كه تصوير خانه خدا در سر در آن نقش بسته شامل مطالب متنوعي مي‌شود. يادداشت‌هاي مناسبتي، معرفي نرم‌افزارها و كتاب‌هاي ويژه زائرين، اطلاع رساني درباره كاروان و گزارش تصويري است.
عقیق:وبلاگ «شركت خدماتي زيارتي گشت فراز نور» وبلاگي است كه از تيرماه سال 94 آغاز به كار كرده و در آن اطلاع رساني در خصوص سفرهاي زيارتي حج و عمره، عتبات عاليات و كاروان 30028 مي‌شود.
اين وبلاگ با قالبي كه تصوير خانه خدا در سر در آن نقش بسته شامل مطالب متنوعي مي‌شود. يادداشت‌هاي مناسبتي، معرفي نرم‌افزارها و كتاب‌هاي ويژه زائرين، اطلاع رساني درباره كاروان 30028 و گزارش تصويري است.
در يكي از اين يادداشت‌هاي مناسبتي كه براي شهادت امام علي عليه‌اسلام منتشر شده مي‌خوانيم:«تنها جمله‌اي كه به هنگام فرود آمدن ضربت بر فرق نازنين علي (عليه‌السلام) از حضرت شنيده شد، اين بود كه "فزت و رب الكعبه" به خداي كعبه رستگار شدم. "فائز" برنده مرتبه پاياني مسابقه است و فرق آن با "فلاح" اين است كه فلاح از بند رستن است. چه بسا كساني كه در مراحلي از يك مسابقه برنده باشند، اما سرانجام در مرحله پاياني ببازند، برنده واقعي آن است كه در مرحله پاياني و به اصلاح فينال مسابقات مدال پيروزي را نصيب خود سازد و امام علي (عليه‌السلام) خود را برنده نهايي اين مسابقه مي‌داند.»
در يادداشتي ديگر درباره اهميت شب قدر مي‌خوانيم:«امام علي (ع) فرمودند: پيامبر خدا (ص) در دهه آخر ماه رمضان بستر خود را جمع مي‌كرد و كمرش را مي‌بست و شب بيست و سوم خانواده خود را بيدار مي‌كرد و در آن شب به صورت خفتگان آب مي‌پاشيد.»
از نقاط قوت اين وبلاگ وجود بخش «تماس با ما» است كه زائران و مخاطبان اين وبلاگ مي‌توانند به سادگي با مدير آن در ارتباط باشند. در پيوندهاي روزانه اين وبلاگ لينك‌هاي مفيدي در دسترس است. تقويم شمسي، اسلايدر و روز شمار محرم از ديگر ويژگي‌هاي اين وبلاگ است.
حديث روز، فرازي از وصيت نامه يك شهيد، روز شمار ايام فاطميه و ذكر روز از امكانات اين وبلاگ است. در بخش "لينك دوستان" مخاطبين اين وبلاگ مي‌توانند لينك‌هاي خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي مفيد ديگري را بيابند. پخش زنده حرم‌ها ديگر امكان خوبي است كه مدير اين وبلاگ براي خوانندگانش در نظر گرفته است.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتيhttp://gashtfarazenor.blogfa.com/مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌تواننداينجارا كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيزاينجارا كليك كنيد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین