عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
18 سفر عتبات عالیات و 110 سفر مشهد مقدس از جمله جوایز برگزیدگان مسابقه پیامکی قدر تا غدیر است.
عقیق:حجت‌الاسلام حامد قربانی‌زاده، کارشناس موسسه غدیر‌شناسی با اشاره به طرح قدر تا غدیر اظهار داشت: این طرح در قالب سؤال به صورت پیامک و طی مدت 90 روز به شرکت کنندگان ارسال می‌شود و سؤالات در موضوع ولایت امیر‌المؤمنین و اثبات حقانیت ایشان با توجه اسناد شیعه و سنی است.
وی افزود: این طرح به آموزش تفسیر واژه‌های آیات ولایت می‌پردازد و بیشتر از آیاتی استفاده شده که ناظر به جایگاه و منزلت اولیای الهی و ائمه معصومین و همچنین حقانیت مکتب تشیع و نشر معارف دین هستند و معرفت مسلمانان را نسبت به دین و آموزه‌های قرآنی بیشتر می‌کنند.
این کارشناس موسسه غدیر‌شناسی ادامه داد: این موسسه برای کسانی که می‌خواهند بهره‌مندی بیشتری از محتوای تولیدی طرح قدر تا غدیر داشته باشند،‌ کارگاه‌های آموزشی را به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کنند و در پایان برای کلیه شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.
حجت‌الاسلام قربانی‌زاده در پایان گفت: علاقه مندان برای عضویت در این طرح بزرگ می‌توانند عدد 1818 را به سامانه پیامکی 30001904 ارسال کنند تا سؤالات برایشان فرستاده شود و از جوایز 18 سفر عتبات عالیات و 110 سفر مشهد مقدس بهره‌مند گردند.


منبع: باشگاه خبرنگاران
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین