عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
ویژه برنامه «مائده» در روز عید فطر و فردای روز عید از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر به طور زنده از شبکه قرآن به روی آنتن می‌رود.مت
عقیق:بیژن محمدی تهیه‌کننده ویژه برنامه عید فطر «مائده» شبکه قرآن در گفتگویی بیان کرد: محوریت برنامه «مائده» بر اساس فضیلت روز عید فطر بوده که در باغ موزه قصر اجرا می‌شود.

وی افزود: بیشتر مهمان‌های برنامه «مائده» بر اساس این روز انتخاب شدند و تعدادی از قاریان برتر قرآن کریم نیز در برنامه حضور دارند.

محمدی گفت: ویژه برنامه «مائده» در روز عید فطر و فردای روز عید از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر به  طور زنده از شبکه قرآن به روی آنتن می‌رود.

تهیه‌کننده ویژه برنامه عید فطر شبکه قرآن اظهار داشت: حجت‌الاسلام علیرضا موحدنژاد عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام میر لوحی، حسن خانچی ابتهال‌خوان، سید احمد حسینی مداح و حنانه خلفی حافظ نابغه قرآن از مهمان روز اول برنامه هستند.

محمدی تصریح کرد: حبیب صداقت و محسن حاجی حسنی کارگر قاریان ممتاز قرآن کریم،‌ احمد نیکبختیان و مرتضی طاهری مداح و گروه تواشیح "طه نبی" نیز به عنوان مهمانان روز دوم ویژه برنامه عید فطر در برنامه حضور خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و حجت‌الاسلام حسنی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در برنامه حضور خواهند داشت.

محمدی تصریح کرد: در برنامه بخشی هم برای بانوان در نظر گرفته شده که الهام غفاری اجرای آن را به عهده دارد و نفسیه فیاض بخش و حاج عبدالباقی کارشناسان مذهبی این بخش هستند.

تهیه‌کننده برنامه «مائده» بیان کرد: هادی صلح‌جو و سید جمال هاشم‌زاده اجرای ویژه برنامه «مائده» را در روز عید فطر به عهده دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین