عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
در حالي که زائران دور ضريح مطهر حضرت ابالفضل(ع) در حال زيارت بودند ناگهان صحنه‌اي بسيار زيبا و معجزه‌اي که فقط مخصوص اولياء الهي و بندگان صالح اش است توجه همه را جلب کرد و حال و هواي عجيبي در حرم آن حضرت ايجاد شد.
عقیق: نهم بهمن ماه مصادف با شانزدهم ربيع الثاني بار ديگر زائران حرم بهشتي حضرت باب الحوائج ابالفضل العباس(ع) يکي از نمونه هاي لطف و کرم اربابشان را با چشم هاي جسم خود به نظاره نشستند و با ديدن اين معجزه تنها فرياد مي‌زدند "يا ابالفضل" "يا باب الحوائج".

ساعت حدود 8شب به وقت عراق بود که زائران ايراني در ضلع شمالي حرم حضرت عباس در حال عزاداري بودند که خبر رسيد دقايقي پيش "کودک مريضي شفا گرفت" که همين خبر کافي بود تا جو ديگري بر عزاداران غلبه کند و همه را به حال و هواي ديگري ببرد و نگاه‌ زائران را در حالي که ذکر شريف " امن يجيب المضطر اذا دعاه و يکشف السو " را بر لب داشتند به سمت ضريح باب الحوائج بيشتر جلب کند.

پس از اين خبر براي اطمينان از صحت و سقم آن، خبرنگار اعزامي بعثه به سراغ مامورين حرم و اطراف ضريح مطهر رفت و جوياي ماجرا شد که چندتن از آنان با تاييد اين خبر گفتند:لحظاتي پيش کودک فلج که ساکن عراق بود به دست با کفايت ارباب بي دست شفا گرفت و به همراه خانواده‌اش رفت.

همچنين سراغ دفتر ثبت حوادث و اتفاقات حرم را گرفتيم که عرب ها به آن"لجنه الاعلام" مي‌گويند از آنجا نيز سوال کرديم که آيا خبر شفاي اين کودک صحت دارد،که مسوول آن هم اين خبر را تاييد کرد.

شايان ذکر است هر انسان معتقدي شکي ندارد که خاندان اهل بيت(ع) احترام و جايگاه ويژه‌اي نزد خداوند متعال دارند و در طول تاريخ لطف و کرم و توجهات آنان همواره شامل حال همگان بوده و حتي شامل حال پيروان اديان و مذاهب ديگر هم شده است بنابراين علت پيگيري اين خبر از سوي ما تنها براي اطمينان از صحت و سقم آن و جلوگيري از هرگونه شايعه پراکني و نقل قول هاي متفاوت و متناقض بوده است.

و در پايان ما هم مي‌گوييم خدايا هرکس با يک نيت و حاجتي به درگاه کبريايي "باب الحوائج" مي‌آيد و او را شفيع خود قرار مي‌دهد و اميدوار به دستان با کفايت و مشکل گشاي ابالفضل است تا حاجت روا شود پس قسمت مي‌دهيم به عزت و احترام رسول خدا و خاندان پاک ومطهرشان، حاجات همه ما را آنچه که به صلاحمان است برآورده بفرما."آمين يارب العالمين"
 
منبع: خبرگزاری حج
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین