عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ تمهيدات و محدوديت‌هاي ترافيكي پايتخت در روز برگزاري نماز عيد سعيد فطر را تشريح كرد.
عقیق:سردار سيد تيمور حسيني، رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اينكه برابر تصميمات اتخاذ شده، امسال نمازعيد سعيد فطر در محل مصلي بزرگ تهران برگزار خواهد شد، گفت: برهمين اساس جلساتي به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان تشكيل و تصميماتي در آن اتخاذ شده است.
وي با بيان اينكه مترو و اتوبوسراني براي نمازگزاران عيد فطر تسهيلاتي را به صورت رايگان پيش‌بيني كرده است، افزود: همچنين پاركينگ‌هايي در چهار طرف مصلي تهران براي پارك خودروي نمازگزاران پيش‌بيني شده كه برهمين اساس در ضلع شمالي پاركينگ بنياد حكمت صدرا و پاركينگ بنياد مستضعفان به نمازگزاران خدمت‌رساني خواهند كرد. پايانه بيهقي در شرق مصلي و پاركينگ لجستيك در خيابان شهيدبهشتي نيز به همين منظور پيش‌بيني شده است.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به طولاني بودن مسافت پاركينگ‌ها تا محل نماز، ۵۰۰ دستگاه ون به شكل رايگان اقدام به جابه‌جايي نمازگزاران از مقابل پاركينگ‌ها تا محل مصلي خواهند كرد.
حسيني در ادامه به تشريح محدوديت‌هاي تردد در ساعات برگزاري نماز عيد سعيد فطر پرداخت و گفت: براين اساس تردد كليه وسايل نقليه از ساعت ۴ صبح روز عيد فطر تا پايان مراسم در خيابان بهشتي از تقاطع سهروردي به سمت غرب تا خيابان قائم مقام فراهاني، خيابان شهيد علي اكبري از خيابان شهيد مطهري به سمت شمال تا خيابان بهشتي، خيابان ميرعماد از خيابان شهيد مطهري تا خيابان شهيد بهشتي، خيابان پاكستان در غرب مصلي امام خميني (ره)، طول خيابان‌هاي هويزه و خرمشهر در حد فاصل صابونچي و قنبرزاده ممنوع خواهد بود.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ ادامه داد: همچنين در صورت نياز و ابلاغ فرماندهي، مسير بزرگراه رسالت حد فاصل تقاطع كردستان تا پل سيدخندان نيز احتمال مسدود شدن دارد.

محدوديت‌هاي «توقف» در اطراف مصلي
وي با اشاره به محدوديت‌هاي «توقف» در اطراف مصلي افزود: از ساعت ۲۴ شب قبل از مراسم تا پايان مراسم نمازعيد فطر توقف كليه وسايل نقليه در طول بزرگراه مدرس از ميدان هفت‌تير تا حقاني در هر دو مسير، طول بزرگراه رسالت از بزرگراه آفريقا تا بزرگراه شهيد صياد شيرازي در هر دو مسير، طول خيابان شهيد قنبرزاده در حد فاصل بزرگراه رسالت تا خيابان شهيدبهشتي در هر دو مسير، طول خيابان شهيدبهشتي از ميدان تختي تا خيابان قائم مقام فراهاني، طول خيابان ميرعماد درحد فاصل خيابان شهيد مطهري تا خيابان شهيد بهشتي، طول خيابان مفتح حد فاصل خيابان شهيد بهشتي تا شهيد مطهري، طول خيابان پاكستان از شهيد بهشتي تا شهيد مدرس، طول خيابان‌هاي هويزه و خرمشهر حد فاصله شهيد قنبرزاده تا عشق‌يار، ضلع غربي هفت تير حد فاصل خيابان زهره و قائم مقام، طول خيابان شهيد مطهري حد فاصل شهيد مدرس تا سهروردي ممنوع است.
حسيني افزود: چنانچه خودرويي در هر يك از مسيرهايي كه ممنوعيت توقف در آن اعمال شده، توقف كند مأموران پليس نسبت به جابه‌جايي آن با جرثقيل اقدام خواهند كرد كه شهروندان مي‌توانند از طريق تماس با سامانه ۱۱۰ از وضعيت خودروي خود مطلع شوند.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ در خصوص تمهيدات ترافيكي پليس پايتخت در تعطيلات عيد فطر و آغاز مرحله دوم طرح تابستانه نيز گفت: دراين ايام عمليات ويژه‌اي براي معابر خروجي تهران خواهيم داشت. ضمن اينكه طرح شبانه به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار دارد و با تخلفات حادثه‌ساز، دور دور كردن و... برخورد مي‌شود.


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین