عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۰۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
مدير كل عتبات سازمان حج خبر داد؛
مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت گفت: دور جديد اعزام‌هاي زائران ايراني عتبات از امروز آغاز مي‌شود و تا ۲۳ شهريور ادامه دارد.بر همين اساس ثبت نام از سه روز گذشته آغاز شده و تا تكميل گروه‌ها ادامه دارد، ضمن اينكه براي زمان ثبت نام محدوديتي در نظر گرفته نشده است.
عقیق:محسن نظافتي مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به آغاز دور جديد اعزام به عتبات، اظهار كرد: بر اساس برنامه ريزي‌هاي انجام شده، دور تابستاني اعزام زائران به عتبات عاليات از امروز (۲۳ تيرماه) آغاز مي‌شود و تا دو ماه آينده (۲۳ شهريور) ادامه دارد.
وي در ادامه افزود: بر همين اساس ثبت نام از سه روز گذشته آغاز شده و تا تكميل گروه‌ها ادامه دارد، ضمن اينكه براي زمان ثبت نام محدوديتي در نظر گرفته نشده است.
نظافتي با اشاره به كاهش ۸ تا ۱۰ درصدي قيمت‌ها تصريح كرد: ثبت نام براي اعزام‌هاي دوره تابستاني به صورت زميني و هوايي انجام مي‌شود.
مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت گفت: زائران در اين دوره در قالب بسته‌هاي سفري سه، چهار و هفت روزه به شهرهاي مقدس كربلا، نجف و كاظمين مشرف مي‌شوند.
وي با بيان اينكه تاكنون ۳۰ درصد گروه‌ها پرشده است، يادآور شد: علاقه مندان به اعزام به عتبات در دور جديد مي‌توانند به سايتwww.atabat.irمراجعه كنند.
نظافتي در پايان در خصوص اعزام‌هاي ماه رمضان تاكيد كرد: اين اعزام‌‌ها در قالب بسته‌هاي ۱۴،۲۳ و ۷ روزه انجام شد و زائران هم اكنون در حال بازگشت به كشور هستند.



منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین