عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
دور تازه‌اي از برنامه‌هاي سخنراني، روايتگري و مداحي در شهر مقدس كربلا آغاز شد.صبح‌ها بعد از برگزاري نماز جماعت در حرم سيدالشهدا (ع) و قرائت زيارت عاشورا، يكي از روحانيون حاضر در بعثه‌ مقام معظم رهبري در باب فلسفه قيام امام حسين (ع) و دلايل اهميت زيارت آن حضرت، سخنراني مي‌كند و سپس يكي از مداحان به ذكر مصائب اهل البيت (ع) مي‌پردازد.
عقیق: برنامه‌هاي سخنراني، روايتگري و مداحي، همه روزه در دو نوبت صبح و عصر در حرم نوراني حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و خيمه‌گاه مقدس برپا مي‌شود.
بر اساس اين گزارش، صبح‌ها بعد از برگزاري نماز جماعت در حرم سيدالشهدا (ع) و قرائت زيارت عاشورا، يكي از روحانيون حاضر در بعثه مقام معظم رهبري در باب فلسفه قيام امام حسين (ع) و دلايل اهميت زيارت آن حضرت، سخنراني مي‌كند و سپس يكي از مداحان به ذكر مصائب اهل البيت (ع) مي‌پردازد.
اين برنامه كه به طور معمول تا طلوع آفتاب به طول مي‌انجامد، با حضور زائران ايراني و فارسي‌زبانان حاضر در شهر مقدس كربلا در جوار ضريح اباعبدالله الحسين (ع) و در كنار «متحف» حرم برپا مي‌شود.
همچنين برنامه روايتگري و مداحي، همه روزه از ساعت 18 به وقت كربلا در خيمه‌گاه مقدس، واقع در خيابان «مخيّم» برگزار مي‌شود كه يكي از راويان بعثه مقام معظم رهبري در شهر كربلا، برنامه سفر سيدالشهدا (ع) و اهل بيت (ع) از مدينه منوره به مكه مكرمه و از آنجا به سرزمين عراق و نينوا را روايت مي‌كند.
اين دو برنامه تا پايان ماه مبارك رمضان به صورت ثابت در دو نوبت صبح، بعد از اذان و غروب، قبل از اذان مغرب برگزار خواهد شد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین