عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کربلایی سیدرضا نریمانی اعلام کرد
اینجانب و همه ی عزیزان حزب الهی اصفهان کلام حضرت آیت الله مهدوی را فصل الخطاب دانسته و هیچگونه تجمعی را صلاح نمی دانیم.

عقیق: در پی اعلام برگزاری تجمع اعتراضی هیئات علیه اکران فیلم "رستاخیز" در شهر اصفهان، کربلایی سید رضا نریمانی با اعلام لغو این تجمع بیانیه ای را منتشر کرد:


بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و عرض ادب و احترام

باتوجه به پیگیری ها، تحقیقات و مشورت با علما و بزرگان و بعضی از ذاکران اهلبیت (ع) در مورد فیلم روز رستاخیز که این روزها نگرانی های زیادی را در بین دوستان اهلبیت(ع) ایجاد کرده است اینجانب لازم دانستم در مورد تجمع روز چهارشنبه 24تیرماه به مواردی اشاره کنم:

به لطف خدا در شهر اصفهان علمای بزرگی هستند که وجودشان باعث خیر و برکت و همچنین کلام و نفسشان حق و فصل الخطاب برای همه محبین و ارادتمندان اهلبیت(ع) میباشد. از جمله این بزرگان و عزیزان وجود حضرت آیت الله مهدوی حفظ الله است که با مشورت و صحبت با ایشان به نتایجی رسیدیم که نیاز است همه دوستان و عزیزان از این موارد مطلع شوند و خدای ناکرده عملی انجام ندهیم که باعث سوء استفاده جریان های افراطی، انحرافی و... مخصوصا جریان تشیع انگلیسی که در اصفهان فعالیت دارند شود:

1-به لطف خدا وعنایات اهلبیت(ع) وبا پیگیری های حضرت آیت الله مهدوی در شهر اصفهان قرار شد تا اطلاع ثانوی فیلم روز رستاخیز اکران نشده و اداره محترم ارشاد اسلامی اصفهان این قول را داده که قبل از اکران، این فیلم مورد بررسی حضرت آیت الله مهدوی قرار گرفته و در صورت صلاحدید ایشان اکران شود.

2-با توجه به سوء استفاده های احتمالی اجریان های افراطی و انحرافی شیعه از این تجمع در حال حاضر نیاز است ارادتمندان اهلبیت (ع) هیچگونه تجمعی را در شهر اصفهان در هیچ زمانی انجام ندهند.

3-اینجانب و همه ی عزیزان حزب الهی اصفهان کلام حضرت آیت الله مهدوی را فصل الخطاب دانسته و هیچگونه تجمعی را صلاح نمی دانیم.

در آخر باید عرض کنم همه ما دنبال جلوگیری از پخش این فیلم تا مشخص شدن وضعیت سند تاریخی آن را داشتیم که به حمدالله قول پخش نشدن آن تا اطلاع ثانوی داده شده ومگرنه اینکه ما فقط دنبال مصلحت دین و جامعه و انجام وظیفه شرعی بودیم لذا فعلا این بحث در شهر اصفهان حل شده می باشد و نیاز به تجمع و اعتراض دیگری ندارد.

از همه ملتمسانه دعوت می کنم به خاطر سوء استفاده های احتمالی از این تجمع فعلا هیچ تجمعی انجام نگیرد.

ومن الله توفیق

سیدرضانریمانی

صوت صحبت های کربلایی سید رضا نریمانی در همین رابطه

دریافت


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین