عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۰۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
نماز عید سعید فطر به صورت زنده در برنامه ای با عنوان «جشن بندگی» از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ از شبکه رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.
عقیق:احمد برمر تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: رویکرد اصلی این برنامه پوشش نماز عید فطر و اطلاع رسانی تمهیدات ترافیکی مسیر برپایی نماز است. تشويق و ترغيب شنوندگان به حضور در مصلي تهران و مساجد محله جهت برپايی باشكوه نمازعيد، پرداخت فطريه و بحث های فقهی درباره زکات فطریه، جایگاه و اهمیت نماز عید فطر از دیگر بخش های این برنامه است.
علیرضا محمدی، گزارشگر رادیو تهران در جمع نمازگزاران از حضور پرشور مردم گزارش می دهد و با آنها درباره مسائل اخلاقی و تربیتی گفت وگو می کند.
رضا خضرائی گوینده، رضا قربانی مشاور، معصومه پاکروان نویسنده و ساناز باقری هماهنگی سایر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

هنرمندان مهمان رادیو تهران
 مهدی رادفر تهیه کننده برنامه شکرانه با بیان این که در روز عید هنرمندان مهمان رادیو تهران خواهند بود، گفت: بازیگران و خوانندگان با حضور در ویژه برنامه «شکرانه» این عید را جشن می گیرند و لحظات مفرح و شادی را براي سپاس و قدرداني از خداوند متعال جهت توفيق عبادت و بندگي در این ماه پربرکت، تقدیم شنوندگان می کنند.
 وی افزود: این برنامه شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه، با بخش های دیگری همچون نمایش و طنز، تبریک خوانندگان پاپ به هموطنان و تقدیم آهنگی از این هنرمندان و تشويق به صله رحم و كمك به تهي دستان و نيازمندان از رادیو تهران پخش می شود.

قصه های قدیم ادبیات کهن
 نمایش رادیویی«هلال عید» از ساعت ۳ تا ۴ بامداد شنبه، با پنج قطعه کوتاه نمایشی از قصه های قدیم ادبیات کهن با گویندگی مهین نثری، صدرالدین شجره، بازیگری رضا عمرانی و احمد گنجی روی آنتن شبکه رادیویی تهران می رود.
 در این برنامه همچنین درباره عید سعید فطر و آداب و رسوم تهرانی های قدیم در ماه رمضان، افطار، سحر و عید فطر صحبت می شود. نویسندگی برنامه با بابک صفی خانی و تهیه کنندگی آن را محمد مهاجر بر عهده دارد.
«عصر بخیر تهران» ویژه عید فطر شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸، «مسابقه صددرصد» شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه ، «صبح تهران» یکشنبه از ساعت ۷ تا ۸ و ۳۰ دقیقه از دیگر برنامه هایی است که متناسب با این روز با انعكاس شادي و نشاط مردم، ارتباط از سطح شهر و پخش تلفن‌هاي مردمي و انعكاس حال و هواي اماكن مذهبي در روز عید از رادیو تهران پخش می شود.


منبع:مهر
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین