عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
به قلم آيت الله صافي گلپايگاني
كتاب معارف دين در قالب پرسش و پاسخ به تبيين معارف و هدايت‌هاي اهل‌بيت عصمت و طهارت(ع) پرداخته است.
عقیق:کتاب معارف دين در قالب پرسش و پاسخ به تبيين معارف و هدايت‌هاي اهل‌بيت عصمت و طهارت(ع) پرداخته است.
اين مجموعه ارزشمند در سه جلد تدوين ‌شده است كه دو جلد آن در سال‌هاي گذشته ۱۲ بار به چاپ رسيد و جلد سوم آن نيز كه اندك زماني از انتشار آن مي‌گذرد، تا كنون دو بار تجديد چاپ‌ شده است.
جلد نخست اين مجموعه كه در ۱۴ فصل تدوين‌ شده است، به پرسش و پاسخ پيرامون مسائل اعتقادي، قرآن، احاديث، دعا، فلسفه، احكام تصوف، گناهان و توبه اختصاص دارد.
مباحث اعتقادي، توحيد و خداشناسي، نبوت، امامت، معاد و عالم پس از مرگ، پرسش‌هاي قرآني شرح احاديث، دعا، فلسفه احكام صوفيه گناهان، توبه، تهاجم فرهنگي و سئوالات متفرقه عناويني است كه در اين كتاب به‌صورت تفصيلي به آن پرداخته‌ شده است.
جلد دوم اين اثر نيز در ۱۱ فصل به عناوين توحيد، نبوت، معاد، امامت، فقه، حديث، مهدويت، تفسير قرآن، شرح حديث، فلسفه احكام، صوفيه و فرقه باطله متفرقات اختصاص دارد.
جلد سوم آن نيز كه اندك زماني از انتشار آن مي‌گذرد در ۱۴ فصل، ۳۶۷ پرسش معارفي با عناوين خداشناسي، عدل الهي، نبوّت امامت و مهدويت، جهان پس از مرگ، معارف قرآني، معارف روايي، ادعيه و زيارات، مسائل اجتماعي اسلام، تربيت ديني، فلسفه احكام، اديان، مذاهب و فرق و تاريخ پاسخ مي‌دهد.
همچنين فصل آخر اين كتاب در باب رؤيا، علوم غريبه، سحر و جادو است كه آيت‌الله صافي در آن پرسش‌هايي در مورد علم پيشگويي، تعبير خواب از نظر اسلام، هيپنوتيزم، چشم‌زخم، راه‌هاي امان از جن، سحر و جادو و ابطال آن، مراجعه به دعانويس و ... را پاسخ داده است
اين كتاب ارزشمند در نمايشگاه بين المللي قرآن كريم در غرفه انتشارات آيت الله صافي عرضه مي شود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین