عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
رييس موسسه دارالزهرا عنوان كرد:
رييس موسسه دارالزهرا سلام الله عليها گفت: كتاب صراط مستقيم يكي از آثار حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني است كه در پاسخ به شبهات مهدويت تاليف شده و اكنون در نمايشگاه بين المللي قرآن كريم عرضه مي‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام سيد ابوالحسن معنوي با اشاره به يكي از شاخص‌ترين آثار حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني بيان كرد: كتاب صراط «مستقيم» از تاليفات آيت‌الله صافي گلپايگاني است كه مجموعه شبهات وهابيت مطرح‌شده در كتاب‌ها، جزوات، اينترنت و شبكه‌هاي ماهواره‌اي را پاسخ داده است. اين كتاب از آثار شاخص اين مرجع تقليد محسوب مي‌شود.
وي افزود: اين مرجع تقليد با وجود اشتغالات فراوان علمي و پاسخگويي روزانه به نامه‌ها ،استفتائات تدريس، تأليف و ملاقات‌هاي مهم روزانه، احساس مسئوليت كرده و با قلم رسا و مستدل خود به اين شبهات پاسخ داده‌اند.
رييس موسسه دارالزهرا سلام الله عليها تاكيد كرد: صراط مستقيم مشتمل بر شبهات و سئوالاتي است كه وهابيت و برخي مخالفان بي‌اطلاع در كتاب‌ها، جزوات، اينترنت و شبكه‌هاي ماهواره‌اي مطرح مي‌كنند.
وي با بيان اينكه شبهات مطرح شده از سوي وهايبت بارها توسط بزرگان و دانشمندان شيعه با استدلال‌هاي مبتني بر قرآن كريم، سنت، عقل و تاريخ پاسخ داده شده است تصريح كرد: با اين وجود بعضي از شيعيان پاسخ اين سئوالات و شبهات را خدمت حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني تقديم كردند و از ايشان در خواست كردند كه به اين شبهات پاسخ بدهند.
معنوي با اشاره به احساس مسؤوليت حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني نسبت به شبهات گوناگون براي مردم چامعه بيان كرد: اين مرجع تقليد با وجود اشتغالات فراوان، احساس مسئوليت كرده و خودشان به اين شبهات پاسخ دادند.
وي اضافه كرد: پاسخ‌هاي اين مرجع تقليد در كتاب «صراط مستقيم» با قلمي رسا، پر محتوا و با تكيه بر مسلمات فريقين گرد آمده است كه مي‌تواند منبع بسيار خوبي براي محققان، مبلغان و نيز هدايت‌گر آناني باشد كه با اين شبهات مواجه شده و مي‌شوند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین