عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۵۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۷
کتاب «در جستجوی لیلةالقدر» نوشته آیت‌الله عبدالکریم عابدینی (نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین) از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
عقیق: کتاب «در جستجوی لیله القدر» که با تقریظ آیت الله علامه جوادی آملی آغاز می‌شود، از 9 فصل تشکیل شده است: پیش نیازهای حضور در لیله القدر، نام و نشان لیله القدر، اهمیت لیله القدر، شب قدر در جاری زمانه، لیله القدر و امامت و ولایت، لیله القدر و قرآن، آداب لیله القدر و آثار و نتایج لیله القدر.
نویسنده در فصل اول، پیش‌نیازهای حضور در لیله القدر را بدین صورت بیان می‌کند: گام اول: تحصیل پاکیزگی و طهارت، گام دوم: انتظار، گام سوم: انس و الفت با قرآن کریم، گام چهارم: شناخت نیازها و اولویت‌ها، گام پنجم: استفاده از فرصت‌های معنوی ماه‌های رجب و شعبان، گام ششم: استفاده از دو دهه‌ی نخست ماه مبارک رمضان، گام هفتم: استفاده از شب‌های نوزدهم و بیست‌ و‌ یکم، گام هشتم: شناخت آفت‌ها و موانع و گام نهم: استمداد از سوره‌ی مبارکه‌ی قدر و معارف پیرامونی آن.   
چاپ اول کتاب «در جستجوی لیله القدر» در 128 صفحه، قطع رقعی، دو رنگ و قیمت 5000 تومان منتشر شده است و به زودی کتاب «تفسیر سوره قدر» از مجموعه مباحث تفسیری اسماء الحسنی این نویسنده و قرآن پژوه نیز منتشر می‌شود.
****
برای تهیه کتاب «در جستجوی لیله القدر» و دیگر آثار دفتر نشر معارف می‌‏توان از طریق سایت پاتوق کتاب: ketabroom.ir یا دفتر مرکزی نشر معارف قم (02537740004) یا از طریق فروشگاههای پاتوق کتاب اقدام کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین