عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
برنامه‌های روز قدس دمشق اعلام شد
هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین، برنامه‌های متنوعی ویژه روز جهانی قدس در دمشق اجرا می‌شود که از جمله آنها راهپیمایی روز قدس از بازار حمیدیه تا مسجد بزرگ اموی در دمشق است.

عقیق:همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین، برنامه‌های متنوعی ویژه روز جهانی قدس در دمشق اجرا می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، برنامه‌های متنوعی در قالب کارگاه‌های تخصصی، سلسله جلسات علمی، چاپ ویژه‌نامه و آماده‌سازی پوسترهای رنگی اجرا می‌شود.

در ابتدا، کارگروه مرتبط با روز قدس که با هماهنگی سفارت ایران در دمشق برگزار می‌شود، سپس سلسله جلسات علمی در رابطه با بومی‌سازی مدیریت اجرایی روز جهانی قدس در دمشق و دیگر استان‌ها اجرایی خواهد شد.

در این میان از تمامی اصحاب رسانه و روزنامه‌ها دعوت به عمل می‌آید و تکریم افطار در رایزنی فرهنگی ایران به همراه نمایشگاهی در قالب معرفی مکتوبات فرهنگی کشورمان، نقاشی و ... برپا می‌شود.

چاپ ویژه‌نامه قدس در سطح مورد نیاز، آماده‌سازی چندین پوستر رنگی و دعوت نامه‌های رسمی و توزیع آن و دعوت از دو وزیر مرتبط در ارایه سخنرانی در پایان مراسم راهپیمایی از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

نظارت بر بیانیه پایانی تظاهرات جهت قرائت در مراسم، هماهنگی لازم با شبکه‌های خبری خودی و همسو برای پوشش سریع و جامع مراسم و شروع راهپیمایی از مقابل بازار حمیدیه و پایان آن در مسجد بزرگ اموی دمشق از جمله برنامه‌های زمان‌بندی شده این مراسم است.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین