عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
یک كارگردان مطرح تلویزیون گفت: تلفيق پس‌زمينه با پيش‌زمينه، طراحي، استفاده از تصاوير و صداهاي مناسب و حركات مفهومي و هماهنگ در بخش كربلا و عاشورا در نمایش میدانی «فصل شیدایی»، بسيار حرفه‌اي و عالي بود.
عقیق:به گزارش روابط عمومي نمايش فصل شيدايي، جليل سامان، تهيه‌كننده، كارگردان و فيلمنامه‌نويس سينما و تلويزيون پس از ديدن این نمايش با بيان اينكه در رشته هنر معمولاً هيچ كاري كامل نيست، گفت: با اين حال بعد از ديدن فصل شيدايي، متوجه شدم كه اين نمايش روي تمام مخاطبان خود تأثير گذاشته است.

اين كارگردان كه ساخت سريال‌هاي پرمخاطب «ارمغان تاريكي» و «پروانه» را در پرونده كاري خود دارد، بخش واقعه عاشوراي نمايش فصل شيدايي را بسيار عميق، كامل و قوي خواند و گفت: تلفيق پس زمينه با پيش زمينه، طراحي، استفاده از تصاوير و صداهاي مناسب و حركات مفهومي و هماهنگ در بخش كربلا و عاشورا، بسيار حرفه‌اي و عالي بود.

سامان خاطرنشان کرد: به نظر مي‌رسد كه انتخاب تاريخ بشريت از خلقت آدم تا ظهور حضرت منجي (ع) يك مانور براي نشان دادن توانايي‌هاي نمايشي است؛ زيرا نمي‌توان در دو ساعت تمام تاريخ را بيان كرد.

اين فيلمنامه‌نويس در پایان گفت: فصل شيدايي بايد تداوم داشته باشد و با اجراهاي بيش‌تر، خود را كامل‌ كند. يكي از راه‌هاي تكامل آن هم پرداختن تنها به يك موضوع است تا بتوان در آن حرف‌هاي بسياري زد.

منبع:بنیاد دعبل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین