عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کتاب‌های «پرسش‌های قرآنی جوانان» و «آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» که انتشارات نسیم حیات آنها را منتشر کرده در ۹۰ نوبت از آنتن تلویزیون تبلیغ خواهند شد.
عقیق:در نیمه ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، کتاب‌های «پرسش‌های قرآنی جوانان» و «آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» از انتشارات «نسیم حیات» در پیام‌های بازرگانی صداوسیما، هرکدام در 90 نوبت از شبکه‌های یک، دو، چهار و نمایش تبلیغ می‌شوند.


مجموعه کتاب‌های «آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» در 30 جلد به تفکیک 30جزء، اثری از واحد پژوهشی بیت‌القرآن امام علی(ع) به کوشش مهدی محمودیان است که مطالعه آن علاوه بر یادگیری ترجمه و مفاهیم، حفظ آیات این کتاب آسمانی را تسهیل می‌کند.




برای مشاهده آگهی‌های تبلیغاتی کتاب پخش‌شده از شبکه‌های سیما، می‌توانید به صفحه «مرکز رسانه‌ای شیرازه» در سایت آپارات مراجعه کنید.

این آگهی‌های تبلیغاتی با با همکاری اداره‌کل بازرگانی سازمان صداوسیما و به‌صورت رایگان از شبکه‌های مختلف سیما، پخش می‌‌شود.

ناشرانی از جمله افق، جمال، آرما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قدیانی، پرستو، شهرستان ادب، قاف، بین‌المللی حافظ، مسیر دانشگاه، بروج، روایت فتح، پیام محراب، سوره مهر، تیزهوشان، سفیر اردهال، نشر نوشته، کانون اندیشه جوان، نیستان از این فرصت، بهره‌مند شده‌اند.


منبع:فارس



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین