عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران از برگزاری کارگاه آموزشی "بایدها و نبایدهای خانواده مهدوی" شب های قدر در این مکان مقدس خبرداد.
عقیق: حجت‌الاسلام عباس ابراهيمي، معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران از برگزاري كارگاه هاي آموزشي در ايام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه بيش از 60 درصد مخاطبان مسجد مقدس جمكران به صورت خانوادگي در این محل حضور پيدا مي‌كنند، یکی از برنامه‌های ما انتقال آموزه‌های دینی جهت تقویت و تحکیم بنیان‌های نهاد خانواده است.
وی ادامه داد: خانواده به عنوان کانون تربیت و آرامش بايد آگاه شود تا بتواند در تربيت فرزندان نقش عمده‌اي ايفا كند و از آن‌جايي كه والدين نقش و جایگاه ویژه در تربيت دارند، با شركت در كارگاه‌هاي آموزشي به این آموزه‌ها دست پيدا مي‌كنند.
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان "بایدها و نبایدهای خانواده مهدوی" در مسجد جمکران گفت و اضافه كرد: زمان برگزاری اين كارگاه شب های 21 و 23 ماه مبارک رمضان است و در  شبستان قرآنی مسجد مقدس جمکران برگزار مي‌شود.
وی خاطرنشان كرد: اصول و راهکارهای تحکیم خانواده، شیوه ارتباط کلامی بین زوجين و شیوه های ارتباطی والدین با فرزندان از محورهاي اين كارگاه است كه خانواده‌ها مي‌توانند از آن بهره ببرند.
بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، ابراهیمی برگزاری کارگاه آموزشی تربیت فرزند قرآنی را يكي ديگر از اين كارگاه‌ها دانست و تصریح کرد: اين كارگاه با شعار "هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی" شب های قدر در شبستان قرآنی با محورهاي تربیت فرزند قرآني و سبک زندگی قرآنی برگزار می شود.
شایان ذكر است علاقه مندان به اين مباحث مي‌توانند در اين كارگاه‌ها  شرکت كنند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین