عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
دبیر سوگواره های عکس و پوستر عاشوارایی هیات تاریخ دقیق برگزاری اختتامیه این سوگواره ها را اعلام کرد.

عقیق: حجت الاسلام و المسلمین حمزه معلی 10/3/92 را زمان برگزاری اختتامیه نخستین سوگواره های عکس و پوستر عاشورایی هیات اعلام کرد. وی در گفتگو با روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر از ارسال تعداد 1732 اثر در بخش عکس و تعداد 565 اثر در بخش پوستر عاشورایی هیات، به دبیرخانه سوگواره ها خبر داد و قم را بعنوان محل برگزاری اختتامیه اعلام کرد و گفت: همزمان با برگزاری اختتامیه نمایشگاهی از آثار برگزیده در شهر مقدس قم به معرض دید عموم در خواهد آمد.

دبیر نخستین سوگواره های عکس و پوستر عاشورایی هیات افزود: بعد از برگزاری اختتامیه تا محرم سال بعد نمایشگاه آثار برتر در استانهای مختلف کشور به نمایش در خواهد آمد. وی گفت: برگزاری این نمایشگاه در استانهای قم، تهران، قزوین و لرستان قطعی است.

گفتنی است جامعه ایمانی مشعر برگزار کننده نخستین سوگواره های سراسری عکس، پوستر و دکور عاشورایی هیأت می باشد. هم چنین جایزه رتبه اول این سوگواره، یک ميليون تومان به همراه پنج ميليون تومان کمک به هيأت؛ جایزه رتبه دوم، هفتصد هزار تومان به همراه سه ميليون تومان کمک به هيأت و جایزه رتبه سوم، سیصد هزار تومان به همراه دو ميليون تومان کمک به هيأت می باشد. هنرمندان و هیئات محترم مذهبی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی جامعه ایمانی مشعر به نشانیwww.1542.ir مراجعه نمایند.


212110


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین