عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
آیین سوگواری رحلت حضرت خدیجه(س) با عنوان «مادر مهربان» در بوستان فدک برگزار می‌شود.
عقیق:به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت، این مراسم امروز (شنبه ششم تیر ماه) از ساعت 19 با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا بروجردی و مدیحه‌سرایی محمد کریمی و اجرای گروه تواشیح نورالساجدین در بوستان فدک برگزار می‌شود.

جشنواره رمضان؛ فصل نیایش با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه هشت و مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت سازمان از اول تا پایان رمضان در دو محور اجرای برنامه‌های صحنه‌‌ای(استیج) و برپایی بیش از 30 غرفه ارائه خدمات و محصولات فرهنگی هنری، اجتماعی، علمی و ورزشی در بوستان فدک اجرا می‌شود.

برپایی غرفه‌های سوغات و صنایع دستی اقوام ایرانی، دقایقی با قرآن، عکسخانه رمضان، قرآن و کودک، آسمان آبی زمین پاک، مشاوره مذهبی، توان‌یابان نور، عرقیجات، سوغات استان‌ها، سیاه چادر، برنامه‌های ورزشی، نگارگذر رمضان، دریچه هنر، عفاف و حجاب، کتاب و کالاهای فرهنگی از جمله برنامه‌های این ویژه برنامه است.

 همچنین برپایی نماز جماعت و پذیرایی افطاری ساده از محل نذورات شهروندان از بخش‌های دیگر ویژه برنامه فصل نیایش است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه‌برنامه در طول ماه مبارک رمضان می‌توانند از ساعت 19 تا 24 به بوستان فدک واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های 77841376 تماس بگیرند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین