عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
نرم افزار مجموعه آثار حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني، در بیست و سومین نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تهران عرضه شد.
عقیق:كتابخانه ديجيتالي مجموعه آثار و مكتوبات حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني که با هدف تسهيل در امر پژوهش محققان حوزه و دانشگاه توليد شده حاوی متن كامل 76عنوان كتاب د از آثار معظم له، به زبان های فارسی و عربی و شامل موضوعات  امام زمان(عج)، اصول، تاریخ، تراجم، تربیتی، حدیث، حوزه‌های علمیه، سرگذشت‌ نامه، سیره، شعر، عقاید، كلام، غدیر خم، فقه، فقه استدلالی، فقه فتوایی، مقاله‏ها و خطابه ‏ها، و مهدویت می باشد.
این نرم افزار داراي قابليت‌هايي مانند جستجوی موضوعی در بیش از 18 هزار عنوان باب و سرفصل از طریق فهرست گزینشی، متن قرآن كریم به همراه ترجمه و امكان جستجو در آیات، جستجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست كتاب‌ها می باشد.
 دسترسی آسان به متن كامل چند دوره لغت‌نامه عربی و فارسی، یادداشت‌برداری، ذخیره سازی متن، ویرایش و چاپ متن از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار(کتابخانه دیجیتالی) می باشد.
بر پایه این گزارش، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عصر روز چهار شنبه، سوم تیرماه، با شعار «همدلی و همزبانی در پرتو قرآن»، در باغ موزه دفاع مقدس گشایش یافت و تا 23 تیر، هر روز از ساعت 19 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین