عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۵۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
در شب شهادت حضرت خدیجه (س)
از این سه محصول که شامل یک آلبوم صوتی با عنوان ماه نیاز و با صدای سید هادی گرسویی ،پرچم منقش به نام اول بانوی مسلمان عالم و پوستر مزین به القاب و صفات ایشان تهیه گردیده طی مراسمی و با حضور شهروندان مومن و روزه دار جنوب پایتخت و پس از سخنرانی حجت الاسلام سید حسین حسینی قمی در شب وفات حضرت خدیجه (س)رونمایی می شود.

عقیق: در شب وفات حضرت خدیجه کبری (س) با حضور اهالی و مسئولین فرهنگی هنری منطقه 15 از محصولاتی که با عنوان حضرت خدیجه ام المومنین (ص)تهیه شده رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاوران ، در این برنامه که با عنوان شبی در ضیافت مهربانی روزهای جمعه ماه مبارک رمضان و با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می شود ،مراسم رونمایی از سه محصول با نام ام المومنین حضرت خدیجه (س) رونمایی می گردد.

آشتیانی رئیس فرهنگسرای خاوران در این خصوص گفت :از این سه محصول که شامل یک آلبوم صوتی با عنوان ماه نیاز و با صدای سید هادی گرسویی ،پرچم منقش به نام اول بانوی مسلمان عالم و پوستر مزین به القاب و صفات ایشان تهیه گردیده طی مراسمی و با حضور شهروندان مومن و روزه دار جنوب پایتخت و پس از سخنرانی حجت الاسلام سید حسین حسینی قمی در شب وفات حضرت خدیجه (س)رونمایی می شود.

وی با اشاره به فضائل این بانوی بزرگ اسلام  گفت :این سه محصول برای اولین بار تهیه و تنظیم گردیده و همشهریان محترم  جهت بهره برداری بیشتر از این محصولات می توانند به نشاني ؛ ميدان خراسان ،خیابان خاوران ،فرهنگسرای خاوران مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن 33015423بگیرند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین