عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان :
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان گفت: تابلوي اباعبدالله الحسين (ع) بعد از ماه مبارك رمضان در كربلا در موزه امام حسين (ع) رونمايي مي‌شود.
عقیق: اصغر حقي پور، رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان اظهار داشت: دو تابلو از هنرمند لرستاني به نام‌هاي اباعبدالله (ع) و حضرت زهرا (س) در كربلا و نجف رونمايي مي‌شوند.
وي افزود: يك تابلو به نام تابلوي اباعبدالله الحسين (ع) بعد از ماه مبارك رمضان در كربلا در موزه امام حسين (ع) رونمايي مي‌شود.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان بيان كرد: تابلوي ديگر مهران جمشيديان بعد از اتمام ساخت صحن حضرت زهرا (س) در صحن حضرت زهرا رونمايي و نگه‌داري مي‌شود.
مهران جمشيديان، هنرمند خوشنويس لرستاني نيز دراين‌باره عنوان كرد: هشتمين تابلوي خود را به نام شمش‌الشموس انجام دادم كه شش تابلو از اين تعداد در گنجينه آستان قدس رضوي است و با موضوعات ائمه اطهار (ع) شعر و حديث معتبر و تصوير تخيلي از امام رضا (ع) است و براي ما افتخار بزرگي است كه آثار ما دريكي از بهترين گنجينه‌هاي دنيا است.
وي با اشاره به اينكه تابلوي هشتم من در دهه كرامت در خرم‌آباد رونمايي مي‌شود، افزود: تابلوي به نام ياس كبود يك متر در يك متر و نيم به نيت موزه علي بن ابي‌طالب (ع) در صحن حضرت زهرا (س) رونمايي مي‌شود.
جمشيديان بابيان اينكه تابلوي اباعبدالله (ع) در موزه امام حسين (ع) در كربلا رونمايي مي‌شود، تصريح كرد: اين كار نقاشي خط در ابعاد يك متر در 70 سانتي‌متر روي بوم و با رنگ اكروليك بوده كه در خرم‌آباد رونمايي شد و با هماهنگي‌هاي ستاد عتبات عاليات بعد از ماه مبارك رمضان رونمايي مي‌شود.

منبع:تسنيم
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین