عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
مدیرکل سازمان انتقال خون گیلان اعلام کرد: کلیه واحدهای ثابت و سیار اهدای خون در سطح استان گیلان فعال بوده و آماده خدمت رسانی به اهدا کنندگان هستند.
عقیق:علی داوودی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز تمام گروه های خونی در سطح استان، تدابیری اندیشیده شده تا در روزهای ماه مبارک رمضان نیز مراکز اهدای خون فعال بوده تا شهروندان بتوانند با حضور در این واحدها و اهدای خون، نیاز استان را در این زمینه مرتفع کنند.

وی افزود: اهدا کنندگان می توانند در ساعات اولیه صبح به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

داوودی همچنین تاکید کرد: افرادی که برای اولین بار می خواهند خون اهدا کنند، بهتر است پس از افطار به مراکز اهدای خون مراجعه کرده و با تایید پزشک مرکز، خون اهدا کنند.

وی در ادامه به فعالیت واحدهای انتقال خون در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت مراکز ثابت شهرستان های رشت و لاهیجان در دو شیف صبح و شب، مراکز ثابت انتقال خون در شهرستان های رودسر، لنگرود، تالش، فومن، آستارا و انزلی نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر آماده ارائه خدمات به اهدا کنندگان هستند.

مدیرکل سازمان انتقال خون گیلان افزود: واحدهای سیار اهدای خون نیز با حضور در مساجد و حسینیه های شهرستان ها، آماده خون گیری از اهدا کنندگان روزه دار هستند.

داوودی اعلام کرد: واحدهای اهدای خون به طور ویژه در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۴ فعال بوده و به اهداکنندگان خدمات ارائه می دهند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین