عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۳۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
مديركل عتبات و عاليات سازمان حج و زيارت با اشاره به افزايش استقبال زائران از عتبات در ايام رمضان نسبت به سال گذشته از بسته بودن مسیر سامرا خبر داد.س
عقیق:محسن نظافتي، مدير كل عتبات و عاليات سازمان حج وزيارت، در خصوص آخرين وضعيت اعزام به عتبات گفت: اعزام‌ها از اول ماه مبارك رمضان به دو صورت هوايي و زميني در بسته‌هاي 14 شبه و 23 شبه  آغاز شده و تا 26 ماه مبارك​​ رمضان ادامه دارد. نكته مهم در اين اعزام‌ها اين است كه تمام ثبت‌نام كنندگان بدون قرعه‌كشي اعزام مي‌شوند.

وي  افزود:‌ هزينه سفر به صورت زميني يك ميليون و 590 تا يك ميليون و 685 هزار تومان براي بسته‌هاي 14 شبه و دو ميليون و 320 هزار تومان تا دو ميليون 470 هزار تومان براي بسته‌هاي 23 شبه در نظر گرفته شده است؛ همچنين براي بسته‌هاي 14 شبه هوايي نيز رقم يك ميليون و 934 هزار تومان تا دو ميليون و 23 هزار تومان پيش‌بيني شده است و براي 23 شبه هوايي نيز دو ميليون 660 هزار تا دو ميليون 810 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در زمينه وضعيت كاظمين و سامرا نيز گفت: سامرا همچنان بسته است.  اما كاظمين در بسته‌هاي سفر به عتبات وجود دارد و مشكلي براي زيارت امامين كاظمين وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقا معظم رهبری نظافتي خاطرنشان كرد: خوشبختانه امسال استقبال بسيار خوبي از طرف زائران براي اعزام به عتبات در ايام ماه مبارك رمضان شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین