عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱
مجموعه صوتی رمضانیه، دومین آلبوم رسمی گروه تواشیح میعاد قم، با حضور جامعه قرآنی شهر مقدس قم در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رونمایی خواهد شد.
عقیق: سرپرست گروه تواشیح میعاد ضمن اعلام این خبر گفت: به لطف خداوند متعال دومین آلبوم رسمی گروه تواشیح میعاد قم با عنوان"رمضانیه" سه شنبه شب 2 تیرماه 94 مصادف با شب هفتم ماه مبارک رمضان با حضور جامعه قرآنی شهر مقدس قم و تنی چند از مدیران سازمان صدا و سیما در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رونمایی خواهد شد.
محمد رسول مهدوی با اشاره به اینکه این آلبوم با مشارکت رادیو معارف تولید شده است گفت: بحمدلله پس از توزیع نخستین آلبوم گروه با عنوان "صلوات" که چندی پیش و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) رونمایی شده بود گروه بر آن شد تا نسبت به تولید آلبومی مناسب با فضاهای معنوی ماه مبارک رمضان اقدام کند که این مهم با مشارکت رادیو سراسری معارف محقق شد و توانستیم ظرف مدت دو هفته اقدامات نهایی برای تدوین قطعات این آلبوم را به سرانجام برسانیم.
وی ضمن بیان اینکه کلیه مراحل آهنگسازی، ضبط و تولید این آلبوم به همت اعضای گروه و در استودیو اختصاصی گروه تواشیح میعاد قم صورت گرفته است گفت: همانطور که به دوست داران به هنر همخوانی و تواشیح و سایر عزیزان وعده داده بودیم، این آلبوم زیبا شامل 12 قطعه صوتی منتشر خواهد شد که مناسب با فضاهای معنوی ماه مبارک رمضان و با موضوعات ادعیه، اذکار، اشعار معنوی و همچنین میلادیه و ایام شهادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) تولید شده است.
سرپرست گروه تواشیح میعاد قم در پایان گفت: آلبوم رمضانیه سه شنبه شب، 2 تیرماه جاری مصادف با شب هفتم ماه مبارک رمضان از ساعت 21:30 با حضور جامعه قرآنی استان قم، اساتید، قاریان، حفاظ و گروه های تواشیح و همچنین تنی چند از مدیران صدا و سیما در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد و میزبان دوست داران به محضر نورانی قرآن کریم خواهیم بود.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این آلبوم و آشنایی با گروه تواشیح میعاد قم به پایگاه رسمی گروه به آدرس www.miaadqom.com مراجعه نمایند.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین