عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
مدير بخش كتاب نمايشگاه «شب‌هاي نوراني مصلي» گفت: در بخش كتاب اين نمايشگاه، كتاب‌ها به صورت موضوعي دسته‌بندي شده و كارشناسان و مشاوران كتاب به بازديدكنندگان براي يافتن كتاب مورد نظرشان مشاوره مي‌دهند.
عقیق: به نقل از ستاد خبري نمايشگاه قرآني «شب‌هاي نوراني مصلي»، سيد محمد حسيني مدير بخش كتاب اين نمايشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اين ستاد به ميزان كتبي كه در اين بخش در معرض ديد بازديدكنندگان قرار داده شده اشاره كرد و گفت: در بخش كتاب نمايشگاه «شب‌هاي نوراني مصلي» بيش از يه هزار عنوان كتاب در اين بخش به مخاطبان عرضه مي‌شود.
وي افزود: كتاب‌هايي كه در اين بخش نمايشگاه به مخطابان عرضه مي‌شود با محوريت موضوعات قرآني و ديني است كه نكته‌ اين بخش از نمايشگاه دسته‌بندي كتب به صورت موضوعي است. به اين شكل كه بازديدكنندگان به صورت طبقه بندي شده و بر اساس موضوع و يا گروه سني با كتب روبرو مي‌شوند.
حسيني گفت: قرآن، ادعيه، تفاسير، دفاع مقدس، امام و رهبري، احكام، كودك، نوجوان، زن و خانواده، نماز، اخلاق و تربيت اسلامي، بيداري اسلامي، شعر و ادبيات و ... از جمله ۱۸ موضوعي است كه در آنها كتب دسته‌بندي شده و در معرض ديد بازديدكنندگان قرار داده شده است.
او اضافه كرد: همچنين نرم‌افزارهايي كه با مضاميني ديني و قرآني ارتباط دارند نيز در اين بخش به مخاطبان عرضه مي‌شود.
مدير بخش كتاب نمايشگاه «شب‌هاي نوراني مصلي» گفت: براي اولين بار در بخش رهبري شاهد هستيم كه آثار در ۳ گروه در كنار يكديگر قرار گرفته ‌اند. آثاري كه از بيانات ايشان استخراج شده و به نوعي آثار ايشان تلقي مي‌شود مانند كتاب «خانواده» و يا «انسان ۲۵۰ ساله»، آثاري كه رهبر فرزانه انقلاب بر آنها تقريظ نوشته‌اند چون «من زنده‌ام»، «آن بيست و سه نفر» و كتاب‌هايي كه از سوي ايشان به جامعه توصيه شده مانند «ريشه‌ها» و «قصه‌هاي خوب براي بچه‌هاي خوب».
حسيني به نكته ديگري پيرامون اين بخش اشاره كرد و گفت: در هر بخش از بخش‌هاي هجده‌گانه كارشناسان كتاب حضور دارند و به مخاطبان مشاوره كتاب ارائه مي‌كنند تا بهتر به كتاب مورد نظرشان دست پيدا كنند. در اين نمايشگاه كه به صورت موضوعي تقسيم‌‌بندي شده فروش محصولات نيز براي بازديدكنندگان در نظر گرفته شده است.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین