عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
با آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می شود:
مدیریت فرهنگی و هنری منطقه2 با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «ماه نور » را در بوستان نهج البلاغه اجرا می کند.
عقیق:به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی و هنری منطقه2، «ماه نور» از ششم ماه مبارک رمضان ،همزمان با دیگر مناطق در 2بخش اجرای صحنه و برپایی غرفه های مختلف در بوستان نهج البلاغه برگزار می شود. «حامد حریری » مدیر فرهنگی و هنری منطقه2 از شهروندان برای حضور در این برنامه دعوت کرد و گفت: «غرفه ها شامل روابط عمومی با نام "همراهتان هستیم"، غرفه هنری "آیینه هنر"، نجوم، بچه های ماه مهربونی،  عکاسباشی و ماه رحمت ،علی در آیینه هنر،رباتیک ،راه تندرستی در رمضان ،مشاوره مذهبی "نسیم بهشت"، غرفه خیریه "به رسم مهربانی"، مسابقات فرهنگی، و... است که مخاطبان با توجه به علاقه خود می توانند از برنامه های غرفه ها بهره مند شوند.»
حریری  افزود ،در بخش صحنه ای (استیج) نیز موسیقی سنتی و اقوام،  با من به طهران بیا (رسوم تهرانی های قدیم در ماه رمضان)،شعر آیینی،نمایش آیینی تواشیح ، مسابقات فرهنگی، قرائت قرآن توسط قاریان نوجوان، نمایش کودک ،دیدار با شخصیت های فرهنگی و هنری و مهمان محله اجرا خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فرهنگسرای ابن سینا در شهرک قدس، فاز یک، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنید یا با شماره های 8-88366366 تماس بگیرید.


منبع:فردا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین