عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
از فردا به مدت ۲۴ شب برگزار می شود؛
مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در ایام ماه مبارک رمضان با برگزاری نمایشگاه شب‌‌های نورانی پذیرای علاقه‌مندان قرآن کریم است.

عقیق:نمایشگاه «شب‌های نورانی مصلای تهران» از فردا چهار‌شنبه ۲۷ خرداد‌ماه ۱۳۹۴ برابر با ۲۹ شعبان ۱۴۳۶ هجری قمری آغاز و تا روز ۱۹ تیر‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

این برنامه که سال گذشته اولین دوره‌اش را تجربه کرد امسال با افزایش بخش‌ها روبرو است و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی گوناگونی برای علاقه‌مندان درنظر دارد که در مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع برگزار می‌شود.

در این برنامه 5 بخش کودک و نوجوان‏، کتاب،‏ محصولات فرهنگی،‏ عفاف و حجاب و محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت درنظر گرفته شده که همه روزه از ساعت 18 الی 1 بامداد پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

بخش کتاب این نمایشگاه امسال به صورت مستقل و یکپارچه برگزار می‌شود که در آن ۳ هزار عنوان کتاب در ۲۲ موضوع عرضه خواهد شد، همچنین بخش عفاف و حجاب نمایشگاه امسال با غرفه‌های بیشتر برگزار و چند بخش ویژه از جمله غرفه دوخت رایگان چادر برپا خواهد شد.

برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی مانند جزء خوانی قرآن، کرسی تلاوت با حضور قاریان ایرانی و مصری و برگزاری مسابقات شاد مذهبی از دیگر برنامه های این نمایشگاه است که در ساعات قبل و بعد از افطار برگزار و به صورت زنده و مستقیم از طریق رادیو و شبکه قرآن پخش می‌شود.

نمایشگاه «شب‌های نورانی» همه شب در رواق شرقی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است و در نخستین روز برنامه حبیب صداقت قاری ممتاز قرآن کریم تلاوت قبل از اذان مغرب و اجرای اذان را بر عهده دارد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین