عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
بسيج رسانه خراسان رضوي با هدف ارائه خدمات فرهنگي و زيارتي ارزان قيمت به فعالان رسانه اي كشور به ويژه اعضاي بسيج رسانه، با اتحاديه هتل آپارتمان داران مشهد تفاهم نامه همكاري امضا كرد.
عقیق: رئيس بسيج رسانه خراسان رضوي گفت: يكي از دغدغه هاي زائران در ايام پيك سفر در مشهد، هزينه بالاي اقامت در اين شهر است، بطوريكه گراني خدمات اقامتگاهها و هزينه هاي جانبي در نحوه ارائه خدمات مطلوب به زائران، باعث شده با معيارهاي اين خدمات فاصله زيادي داشته باشيم.
جواد علما افزود: با توجه به اينكه هزينه هاي سفر در زمان هاي ديگر كمتر است و ارائه خدمات به شكل مطلوب تري صورت مي گيرد بايد براي انجام برخي سفرها در ايام عادي اقدام كنيم تا با توزيع مسافر در همه ايام سال بتوان خدمات بهتري به زائران ارائه داد.
او برگزاري تور مسافرتي به مشهد مانند سفر عتبات و حج را از الزامات در اين حوزه دانست و گفت: در اين روش مسافران امور خدمات دهي و برنامه ريزي را به تور واگذار مي كنند و وقت كافي براي بهره مندي از فيوضات اماكن متبركه دارند.
رئيس بسيج رسانه خراسان رضوي افزود : اين تفاهم نامه در فصل تابستان و در مرحله نخست در ماه مبارك رمضان با هزينه مناسب و با تور حرم شناسي، گشت نيم روزه مشهد شناسي و ارائه بسته فرهنگي به اجرا درخواهد آمد.
رئيس اتحاديه هتل آپارتمان داران مشهد هم با اشاره به دغدغه هاي بخش گردشگري در شهر زيارتي مشهد گفت: ظرفيت هاي اقامتي مشهد با توجه به جايگاه معنوي اين شهر در حال هدر رفتن است.
مهدي آجيليان افزود: عمده حضور مسافران و زائران در ايام ازدحام باعث مي شود ظرفيت هاي مشهد در آن ايام به خوبي مشاهده نشود.
او بر نقش و استفاده از رسانه ها و جرايد براي معرفي اين ظرفيتها به مردم و ارائه خدمات بهتر به زائران تاكيد كرد و افزود: شناخت ظرفيتهاي اقامتي و سياحتي مشهد به زائران كمك مي كند سفر خود را آسوده تر و با آرامش بيشتر به پايان برسانند.
رئيس اتحاديه هتل آپارتمان داران مشهد گفت: به دليل نبود مديريت تاكنون نتوانسته ايم شرايط سفر با دغدغه كمتر را براي زائران فراهم كنيم و امروز با عقد اين تفاهم نامه آمادگي مجموعه هتل آپارتمان داران مشهد با بسيج رسانه براي تقويت سفر با دغدغه كمتر و با تكيه بر فرهنگ ائمه اطهار (عليهم السلام) را اعلام مي كنيم.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین