عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
با هدف الگوسازي و آشنايي با سبك زندگي آزادگان؛
نخستين فراخوان شعر، داستان، نمايشنامه و خاطره با عنوان «آزاد» مثلِ «آزاده» با محوريت ادبيات كودك و نوجوان و با هدف الگوسازي و آشنايي با سبك زندگي آزادگان برگزار مي‌شود.
عقیق:نخستين فراخوان شعر، داستان، نمايشنامه و خاطره با عنوان «آزاد» مثلِ «آزاده» با محوريت ادبيات كودك و نوجوان و با هدف الگوسازي و آشنايي با سبك زندگي آزادگان برگزار مي‌شود.
ضرورت برگزاري اين فراخوان به خاطر لزوم آشنايي نسل نو انقلاب با دستاوردهاي معنوي آزادگان، ضرورت توانمندسازي كودكان و نوجوانان در تنگناها، لزوم كاربست مهارت‌هاي مربوط به خود‌سازي در زندگي، لزوم به وجود آمدن و تقويت روحيه همدلي و صميميت، ايثار، گذشت، آرامش، اميد و نشاط و لزوم گسترش الگوسازي از قهرمان‌هاي واقعي است.
همه موضوعات كه به دوران اسارت و پايداري آزادگان مربوط باشد اعم از دفاع از ارزش‌هاي الهي و ملي، دفاع از ايمان و باورها، دفاع از وطن، شرح صدر و صبر، عزت مندي، خلاقيت و ابتكار، دانش و مهارت آموزي، وحدت و همدلي و همياري و غمخواري، مديريت و رهبري، صميميت و برادري، ايثار و فداكاري، اميد و نشاط و آرامش، برخورد با تبليغات رسانه اي در اردوگاه و مديريت مصرف موضوع اين فراخوان هستند.
خط مشي اين فراخوان، توجه به ابعاد انساني و ارزشي آزادگان و معرفي الگوهاي شاخص است و مهلت ارسال آثار تا پايان خردادماه تعيين شده است.
هزينه سفر به عتبات عاليات، سكه، تبلت و جوايز ديگر و همچنين چاپ آثار برگزيده از جمله جوايز و امتيازات اين فراخوان اعلام شده است.
علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت فراخوان به نشاني اينترنتي www. azadegan-farakhan. ir مراجعه و يا با شماره ۸۸۸۰۷۰۴۶ – ۰۲۱ تماس بگيرند.
دبيرخانه فراخوان «آزاد» مثلِ «آزاده» واقع در تهران، خيابان انقلاب، بين ميدان فردوسي و خيابان استاد نجات الهي، كوچه نيايي، پلاك ۸ واقع شده است.
شايان ذكر است، اين فراخوان به همت مؤسسه فرهنگي پيام آزادگان برگزار مي¬شود و شركت عموم در آن آزاد است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین