عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۴۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳
مركز نشر هاجر مجموعه سه جلدي ره توشه تبليغي بانوان را با نام «سرير سخن» منتشر كرد.
عقیق:مجموعه سه جلدي ره توشه تبليغي بانوان با نام «سرير سخن» با اهتمام جمعي همراهان از سوي نشر هاجر منتشر شد.
بايستگي تبليغ ديني درباره زير ساخت‌هاي انديشه، تامين نيازهاي اجتماعي و زدودن پيرايه‌هاي موهوم از ساحت قدسي دين و فرهنگ ملي، نياز به مبلغاني كارآمد و توانمند دارد. در اين ميان نقش مبلغان خواهر در رسانش پيام و پراكندن عطر و بوي دل انگيز مباحث قرآني، حديثي، فقهي و كلامي در جامعه ديني بي بديل است. نشر هاجر در راستاي ابلاغ پيام‌هاي ديني، اين مجموعه ۳ جلدي را با عنوان «سرير سخن» فراديد بانوان قرار داده است تا دستمايه‌اي باشد براي انجام رسالت‌ها و دريچه‌اي براي كندوكاو عالمانه بانوان در تحقيق و توليد مجلدات بعدي.
مجموعه ۳ جلدي «سرير سخن» توسط مركز نشر هاجر و به قلم آقايان علي باقر شيخاني و سيد حسين اسحاقي در قطع وزيري و تيراژ ۲۰۰۰ نسخه منتشر شده است.
جلد اولاين كتاب در پنج بخش خداشناسي، عدل سناسي، نبوت و پيامبر شناسي، امامت و امام شناسي و معادشناسي به رشته تحرير در آمده است كه هر يك از اين بخش‌‌‌ها در چندين فصل كه مفاهيم، راههاي شناخت، انواع، دلايل و آثار هر يك بر زندگي انسان از جمله سر فصل‌هاي آن مي‌باشدتشريح گرديده است.
كتاب «سرير سخن۱ - اصول دين براي همه» توسط مركز نشر هاجر و به قلم آقايان علي باقر شيخاني و سيد حسين اسحاقي در ۵۰۲ صفحه و تيراژ ۲۰۰۰ نسخه با قيمت ۲۰۰۰۰۰ ريال منتشر گرديده است.
جلد دوماين كتاب در شش بخش با موضوع اخلاق نگاشته شده است. مفاهيم و تعاريف اخلاق، آداب و اخلاق بندگي، خانوادگي، عمومي، اقتصادي و همچنين آداب و اخلاق علم آموزي از جمله مباحث مطرح شده در اين كتاب مي‌باشد.
كتاب «سرير سخن۲ –اخلاق براي همه» توسط مركز نشر هاجر و به قلم آقايان علي باقر شيخاني و سيد حسين اسحاقي در ۳۳۶ صفحه و تيراژ ۲۰۰۰ نسخه با قيمت ۱۴۰۰۰۰ ريال منتشر شده است.
جلد سوماين كتاب در پنج بخش كه شامل گستره و انواع آزادي در اسلام، بايسته‌ها در حكومت اسلامي، حقوق اجتماعي زنان، فمينيسم و آسيب‌هاي فرارو، حجاب و عفاف زنان آسيب‌ها و راه‌هاي برون رفت مي‌باشد تاليف گرديده است كه هر كدام از اين بخش‌ها در چندين فصل مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.
كتاب «سرير سخن۳ - مشاركت همگاني در فعاليت‌هاي سياسي - اجتماعي» از سوي مركز نشر هاجر و به قلم آقايان علي باقر شيخاني و سيد حسين اسحاقي در ۳۷۶ صفحه و تيراژ ۲۰۰۰ نسخه با قيمت ۱۵۵۰۰۰ ريال منتشر گرديده است.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین