عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۴۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۶
به عنوان اثر برگزیده همایش تقدیر از آثار تقریبی؛
كتاب «مدارك فقه أهل السنة علي نهج وسائل الشيعة» تأليف حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمدكاظم طباطبايي به عنوان اثر برگزيده دومين همايش بين المللي تقدير از آثار تقريبي انتخاب شد.
عقیق:كتاب «مدارك فقه أهل السنة علي نهج وسائل الشيعة» تأليف حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمدكاظم طباطبايي به عنوان اثر برگزيده دومين همايش بين المللي تقدير از آثار تقريبي انتخاب شد.
موسوعه «مدارك فقه أهل السنة علي نهج وسائل الشيعة» به جمع‌آوري و تحقيق روايات اهل سنت و آثار صحابه، تابعين و فقهاي آنها در دو قرن اول هجري پرداخته است.
كتاب «مدارك فقه أهل السنة» در كنار كتاب «وسائل الشيعة» قرائن بي‌شماري را در اختيار فقهاي شيعه قرار مي‌دهد تا با بهره‌گيري از آن به ظرافت‌هاي حديثي مكتب اهل بيت عليهم السلام وارد شده و دقت‌هاي فقهي موجود در روايات اهل بيت عليهم السلام در مقام استدلال فقهي روشن‌تر شود.
با شكل‌گيري اين پژوهش جامع، منابع استدلال فقهي ميان شيعيان و اهل سنت به صورت موضوعي و تطبيقي در دسترس همگان قرار مي‌گيرد و نقاط اساسي و ادله علمي در هر فرع فقهي به خوبي نمايان شده و راه بهانه‌جويي و سوء استفاده مخالفان بسته خواهد شد.
جلد اول كتاب «مدارك فقه أهل السنة علي نهج وسائل الشيعة إلي تحصيل مسائل الشريعة» از سوي حجت‌الاسلام سيد محمدكاظم طباطبايي با همكاري محمود كريميان و سيد محمدحسن حكيم از گروه فقه و حقوق پژوهشكده علوم و معارف حديث تأليف شده و به همت انتشارات مؤسسه علمي فرهنگي دارالحديث با قيمت 12 هزار تومان منتشر شده است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین